Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Truffet for fire mnd. Prøvd en stund. Særlig
for all del, det er jo ikke uvanlig på FS med tunge tanker og sorg, det gikk ikke på pp2 engang, hva er galt med meg?? Men, vi har jo erfaring med å trøste disse og forklare dem at de har haktisk knapt begynt å prøve, men at det likevel kan vøre tungt altså, det kan det.
Men 4 mnd er ikke en stund altså.
Altså, jeg skjønner på en måte at det føles tungt tidlig også, men reelt sett føler jeg ofte sa for å realitetsorientere av og til.Jeg skjønner meg ikke på dem som sutrer etter å knapt ha begynt å prøve jeg! Nå klaffet det på 4 pp, og i realiteten så hadde vi knapt begynt prøvingen med tanke på hvor lang tid det gjennomsnittlig tar.
Så spennende, lykke tilNå er det natta. En spennende dag i vente i morgen. Skal endelig få se om lille knøtten har det bra i magen <3
He he, hadde jeg dratt på meg mammabuksa hadde jeg ikke skjult magen, heller vist den fremJepp for jeg gjor jeg
Skulle finne meg en topp/genser blant gravidklærne mine til jobb i morgen, for å prøve å skjule magen et par uker til (selv om jeg er ganske sikker på de vet, for de glaner myyyyye på magen min), og dro like så godt på meg en matchende gravidbukse - å gud hvor behagelig![]()
Kunne faktisk puste for første gang på 10 dager. I morgen kjører jeg comfy på jobb - det blir gravidbukse
![]()
Nei her ble ikke det noe problem heldigvis for buksen har så lav kant allikevel + jeg tok en vid topp. Nå skal jeg hvert fall supplere med de buksene jeg brukte tidlig i forrige svangerskap på oppblåste dagerHe he, hadde jeg dratt på meg mammabuksa hadde jeg ikke skjult magen, heller vist den frem![]()
Av en eller annen grunn gikk det ikke å starte en ny tråd der jeg kan spørre:
Hvordan bestiller man time til oul? Eller er det fastlegen som gjør det?
OkFastlegen eller jordmor ordner det![]()
Så utrolig koselig!! Er fordeler med store barn altså ;-) Jeg gleder meg maks til å fortelle her, men tror treåringen på ingen måte forstår eller bryr seg spesielt mye og bonusdatteren på snart 9 har vel fått nok av småsøsken og blir vel bare misfornøyd med å måtte dele med enda enDa har 4 åringen fått vite nyheten. Han vart utrolig glad. Sa nei, no tuller dere, er det baby på ordentlig?? Koste og kysset magen. Er så glad jeg fikk det på film <3
Familien derimot, de hadde hatt mistanken lenge, magen har ikke vert så lett å sjule![]()
Så gøy! Er så koselig når de reagerer så spontant og herligDa har 4 åringen fått vite nyheten. Han vart utrolig glad. Sa nei, no tuller dere, er det baby på ordentlig?? Koste og kysset magen. Er så glad jeg fikk det på film <3
Familien derimot, de hadde hatt mistanken lenge, magen har ikke vert så lett å sjule![]()
Ja, veldig kjekt at de forstårSå utrolig koselig!! Er fordeler med store barn altså ;-) Jeg gleder meg maks til å fortelle her, men tror treåringen på ingen måte forstår eller bryr seg spesielt mye og bonusdatteren på snart 9 har vel fått nok av småsøsken og blir vel bare misfornøyd med å måtte dele med enda en![]()
Ja, kjempe herlig!! Ja, det blir gøy. Ha gledet meg så lenge til å si det til han.Så gøy! Er så koselig når de reagerer så spontant og herligGleder meg til vi skal si det til gutta her, tror de blir utrolig glad!
Takk, drøyer enda et par uker, vil gjerne høre hjertelyden først siden vi ikke skal på tidlig ul denne gangen.Ja, kjempe herlig!! Ja, det blir gøy. Ha gledet meg så lenge til å si det til han.
Masse lykke til med å fortelle det<3