Skravletråd

Ønskebarn ser jeg forresten ikke denne gangen. Det står på serieopptak fra sist da, jeg bre glemmer å se det. griner meg gjennom når jeg ser.

Truffet for fire mnd. Prøvd en stund. Særlig

for all del, det er jo ikke uvanlig på FS med tunge tanker og sorg, det gikk ikke på pp2 engang, hva er galt med meg?? Men, vi har jo erfaring med å trøste disse og forklare dem at de har haktisk knapt begynt å prøve, men at det likevel kan vøre tungt altså, det kan det.

Men 4 mnd er ikke en stund altså.

Jeg skjønner meg ikke på dem som sutrer etter å knapt ha begynt å prøve jeg! Nå klaffet det på 4 pp, og i realiteten så hadde vi knapt begynt prøvingen med tanke på hvor lang tid det gjennomsnittlig tar.

Jeg skjønner meg ikke på dem som sutrer etter å knapt ha begynt å prøve jeg! Nå klaffet det på 4 pp, og i realiteten så hadde vi knapt begynt prøvingen med tanke på hvor lang tid det gjennomsnittlig tar.
Altså, jeg skjønner på en måte at det føles tungt tidlig også, men reelt sett føler jeg ofte sa for å realitetsorientere av og til.

Denne her satt etter 2 år og 5 mnd. Inkludert en sa, tre pergo-kurer og suksess på femte med letrozol, et år ettet at jeg ble henvist til gynekolog fordi vi ikke klarte det selv.

Og jeg kjenner folk som har slitt lenger enn oss. Vesentlig.

Ostesmørbrød og milkshake var fryktelig godt til kvelds! Skjønner ikke at det går ann å vær sååå kvalm i det ene øyeblikket og fysen på milkshake i det neste :p

Jeg kjenner meg ti kg lettere i dag etter at jeg fikk fortalt det på jobb, har bare en igjen å fortelle det til og det tar jeg i morgen. Skulle ønske jeg bare hadde en sjef og ikke fire ;) Men heldigvis ingen sure miner enda så da går det vel bra!

Nå er det natta. En spennende dag i vente i morgen. Skal endelig få se om lille knøtten har det bra i magen <3

Jepp for jeg gjor jeg :)
Skulle finne meg en topp/genser blant gravidklærne mine til jobb i morgen, for å prøve å skjule magen et par uker til (selv om jeg er ganske sikker på de vet, for de glaner myyyyye på magen min), og dro like så godt på meg en matchende gravidbukse - å gud hvor behagelig :D :D Kunne faktisk puste for første gang på 10 dager. I morgen kjører jeg comfy på jobb - det blir gravidbukse :D

Jepp for jeg gjor jeg :)
Skulle finne meg en topp/genser blant gravidklærne mine til jobb i morgen, for å prøve å skjule magen et par uker til (selv om jeg er ganske sikker på de vet, for de glaner myyyyye på magen min), og dro like så godt på meg en matchende gravidbukse - å gud hvor behagelig :D :D Kunne faktisk puste for første gang på 10 dager. I morgen kjører jeg comfy på jobb - det blir gravidbukse :D
He he, hadde jeg dratt på meg mammabuksa hadde jeg ikke skjult magen, heller vist den frem :D

He he, hadde jeg dratt på meg mammabuksa hadde jeg ikke skjult magen, heller vist den frem :D
Nei her ble ikke det noe problem heldigvis for buksen har så lav kant allikevel + jeg tok en vid topp. Nå skal jeg hvert fall supplere med de buksene jeg brukte tidlig i forrige svangerskap på oppblåste dager :p

God morgen damer! Her nyter jeg er forholdsvis rolig morgen med gutta boys før vi drar på skole og jobb. Mannen har allerede reist for lenge siden så vi koser oss med frokost (og to gutter som ikke er morgengretne:p)...

Av en eller annen grunn gikk det ikke å starte en ny tråd der jeg kan spørre:
Hvordan bestiller man time til oul? Eller er det fastlegen som gjør det?

Dersom du har vært på første kontroll har de antakelig søkt for deg, det er meningena t de skal det (den kontrollen du får helsekortet)

Så får du brev i posten fra sykehuset med time og informasjon.

Da har 4 åringen fått vite nyheten. Han vart utrolig glad. Sa nei, no tuller dere, er det baby på ordentlig?? Koste og kysset magen. Er så glad jeg fikk det på film <3

Familien derimot, de hadde hatt mistanken lenge, magen har ikke vert så lett å sjule :p

Da har 4 åringen fått vite nyheten. Han vart utrolig glad. Sa nei, no tuller dere, er det baby på ordentlig?? Koste og kysset magen. Er så glad jeg fikk det på film <3

Familien derimot, de hadde hatt mistanken lenge, magen har ikke vert så lett å sjule :p
Så utrolig koselig!! Er fordeler med store barn altså ;-) Jeg gleder meg maks til å fortelle her, men tror treåringen på ingen måte forstår eller bryr seg spesielt mye og bonusdatteren på snart 9 har vel fått nok av småsøsken og blir vel bare misfornøyd med å måtte dele med enda en :-P

Så gøy! Er så koselig når de reagerer så spontant og herlig :) Gleder meg til vi skal si det til gutta her, tror de blir utrolig glad!

Så utrolig koselig!! Er fordeler med store barn altså ;-) Jeg gleder meg maks til å fortelle her, men tror treåringen på ingen måte forstår eller bryr seg spesielt mye og bonusdatteren på snart 9 har vel fått nok av småsøsken og blir vel bare misfornøyd med å måtte dele med enda en :-P
Ja, veldig kjekt at de forstår :D håper det går bedre enn forventet med bonusdatteren <3

Ja, kjempe herlig!! Ja, det blir gøy. Ha gledet meg så lenge til å si det til han.

Masse lykke til med å fortelle det :D <3
Takk, drøyer enda et par uker, vil gjerne høre hjertelyden først siden vi ikke skal på tidlig ul denne gangen.

Back
Topp