Skravletråd

Noen fler som har mensensmerter? Eller stikkinger i lysken området noen ganger?
Har det her og:-) og så kjenner jeg at det stikker til i lysken av og til om jeg reiser meg brått. men det er heldigvis normalt. Hadde det i forrige svangerskap og. Og hadde det ikke vært for at jeg er sikker på jeg er gravid, hadde jeg trodd mensen var like rundt hjørnet hver dag.

Har det sånn jeg og nesten hver dag siden to-tre dager før ikm... :-P

Har det hvor dag, varierer litt hvor mye og hvor sterke murringene er. I dag har det vært litt mer etter trening og lang gåtur med hunden. Får også skikkelig strekk i lysken når jeg reiser meg fort :)

Åååå, leste om toast *utpåkjøkkenetålaga*

Masse mensmurringa og stikninga her og :)

Har det hvor dag, varierer litt hvor mye og hvor sterke murringene er. I dag har det vært litt mer etter trening og lang gåtur med hunden. Får også skikkelig strekk i lysken når jeg reiser meg fort :)

Okay. Da trenger jeg ikke å uroe meg. Hadde ikke det sist gang selvom jeg mistet i uke 5. Er i slutten av uke 4 nå. Så kanskje jeg skal ta dette som gode tegn :)

Har det her og:-) og så kjenner jeg at det stikker til i lysken av og til om jeg reiser meg brått. men det er heldigvis normalt. Hadde det i forrige svangerskap og. Og hadde det ikke vært for at jeg er sikker på jeg er gravid, hadde jeg trodd mensen var like rundt hjørnet hver dag.

Dette kom i går og har forsatt i dag. Noen ganger gjør det ordentlig vondt men noen ganger bare som når mensen er på vei.

Okay. Godt å høre at det er flere :)

Ja, skal visst være bekymret for den minste ting :-P :) var å gikk tur med venninna mi som red så fikk virkelig strekt på bena, men det er visst andre ting man også strekker på når man går :-P

Ja, skal visst være bekymret for den minste ting :-P :) var å gikk tur med venninna mi som red så fikk virkelig strekt på bena, men det er visst andre ting man også strekker på når man går :-P

Ja, alt er jo nytt også :) er redd for miste igjen men må si jeg har en god følelse denne gangen :p
Ja, det kan jeg tenke meg :) er forkjøla så jeg må holde sengen dessverre.

Melon, mango og youghurt er jo bare perfekt lunsj!

Om tre dager skal min eldste sønn konfirmeres. Mye som må ordnes, men har veldig grei fordeling. Far og hans samboer tar seg av alt med bordpynt, blomster og det som hører til. Jeg har ansvar for maten. Heldigvis kan jeg låne kjøkkenet på jobb. Så nå skal jeg snart reise å Gjøre klar det mest av maten. I morgen er det kakebaking.
Ha en fin dag alle gravide damer :D

Oi, min eldste går i første klasse han...

Min eldste går i 3. klasse og jeg syns han er blitt så stor! De har brukt de siste dagene på å være sammen med fadderbarna sine som har vært på førskoletreff :) Uff, tia går alt for fort! Når lille kommer i januar har han bare et halvt år igjen på denne skolen før han må over på storskolen der det er 5.-10. klasse :nailbiting:

Back
Topp