FrøkenElfie
Elsker forumet
Pizza i ovnen, film på tven og beina på bordet. Livet er ganske fint her og 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sommerferie! :-D:-D:-D En uke før jeg trodde, men sier takk jeg ;-) Så nå skal jeg vimse hjemme med trollet til midten av august, digg å være lærer ! Hadde ekstra ferie å ta ut, kommer ikke feil med i denne perioden;-)

Rigga oss til på sofaen med chips og brus!
Og der satt kvalmen inn... Æææh er bare 4+1![]()
Akkurat det med lang sommerferie, ja det er nok digg. Men jeg kjenner for mange lærere (enkelte har også vært gravide) til å helt tro på hvor digg det egentlig er
Men SUPERT at DU syns det er en flott jobb! Vi klarer oss ikke uten motiverte, fornøyde lærere!![]()
Den kvalmen er pyton! Har fått det skikkelig selv nåHåper det går fort over for oss begge
![]()
Det er en egen rase mennesker som er lærere, tror jeg. Elsker jobben min selvDet er absolutt fantastisk å være lærermen det er vel sånn jeg tenker om andre yrker. Jeg hadde besvimt daglig hvis jeg hadde vært sykepleier, men takk gud for at noen elsker den jobben
![]()
Ja, det er en tøff jobb nå i starten av svangerskapet. En kan ikke bare forsvinne fra undervisningen når en kjenner seg litt muggen, og tempoet er utrolig høyt. Spesielt nå på 10.trinn når vi setter standpunktkarakterer og gjennomfører eksamen. Heldigvis er det utrolig kjekke dager med fantastiske og hyggelige eleverDet er en egen rase mennesker som er lærere, tror jeg. Elsker jobben min selvMen den tapper deg voldsomt for energi og krever mye av deg! Jeg for min del kunne ikke ha sittet foran en data hele dagen... Det beste med å være lærer er at alt det man gir til elevene får man mange ganger tilbake! ;-)
Hekkans kvalmeher herjer den for fullt. Følte den var bedre i går, så tenkte den var på vei bort, men neida.. Håper den gir seg snart. Ei venninnr er like kvalm enda og hun er i uke 15 nå
krysser fingrene for at vi slipper det.
Nå har jeg sovet en times tid på sofaen, er hos foreldrene mine så skylder på at jeg sov dårlig i natt. Fortsatt like trøtt He he, satser på detJa... pappa prøver å overtale meg til å drikke vin... han spurte om det var blitt for mye vin i det siste. Jeg svarte ja. Haha! Tror han trodde på det også![]()
He he, satser på det![]()