Skravletråd

Rigga oss til på sofaen med chips og brus!

Og der satt kvalmen inn... Æææh er bare 4+1 :(

Sommerferie! :-D:-D:-D En uke før jeg trodde, men sier takk jeg ;-) Så nå skal jeg vimse hjemme med trollet til midten av august, digg å være lærer ! Hadde ekstra ferie å ta ut, kommer ikke feil med i denne perioden;-)

Endelig i seng etter en god time på øyet imens treåringen så på barne-tv :-) Og sofakos med sambo etter at han har jobbet kvelden hele uka! <3 God natt jenter :-)

Sommerferie! :-D:-D:-D En uke før jeg trodde, men sier takk jeg ;-) Så nå skal jeg vimse hjemme med trollet til midten av august, digg å være lærer ! Hadde ekstra ferie å ta ut, kommer ikke feil med i denne perioden;-)

Akkurat det med lang sommerferie, ja det er nok digg. Men jeg kjenner for mange lærere (enkelte har også vært gravide) til å helt tro på hvor digg det egentlig er :)

Men SUPERT at DU syns det er en flott jobb! Vi klarer oss ikke uten motiverte, fornøyde lærere! :happy093.:happy093.:happy093.

Rigga oss til på sofaen med chips og brus!

Og der satt kvalmen inn... Æææh er bare 4+1 :(

Den kvalmen er pyton! Har fått det skikkelig selv nå :( Håper det går fort over for oss begge❤️

Akkurat det med lang sommerferie, ja det er nok digg. Men jeg kjenner for mange lærere (enkelte har også vært gravide) til å helt tro på hvor digg det egentlig er :)

Men SUPERT at DU syns det er en flott jobb! Vi klarer oss ikke uten motiverte, fornøyde lærere! :happy093.:happy093.:happy093.

Det er absolutt fantastisk å være lærer ;) men det er vel sånn jeg tenker om andre yrker. Jeg hadde besvimt daglig hvis jeg hadde vært sykepleier, men takk gud for at noen elsker den jobben :)

Den kvalmen er pyton! Har fått det skikkelig selv nå :( Håper det går fort over for oss begge❤️

Hekkans kvalme :( her herjer den for fullt. Følte den var bedre i går, så tenkte den var på vei bort, men neida.. Håper den gir seg snart. Ei venninnr er like kvalm enda og hun er i uke 15 nå :( krysser fingrene for at vi slipper det.

Det er absolutt fantastisk å være lærer ;) men det er vel sånn jeg tenker om andre yrker. Jeg hadde besvimt daglig hvis jeg hadde vært sykepleier, men takk gud for at noen elsker den jobben :)
Det er en egen rase mennesker som er lærere, tror jeg. Elsker jobben min selv :-) Men den tapper deg voldsomt for energi og krever mye av deg! Jeg for min del kunne ikke ha sittet foran en data hele dagen... Det beste med å være lærer er at alt det man gir til elevene får man mange ganger tilbake! ;-)

Det er en egen rase mennesker som er lærere, tror jeg. Elsker jobben min selv :) Men den tapper deg voldsomt for energi og krever mye av deg! Jeg for min del kunne ikke ha sittet foran en data hele dagen... Det beste med å være lærer er at alt det man gir til elevene får man mange ganger tilbake! ;-)
Ja, det er en tøff jobb nå i starten av svangerskapet. En kan ikke bare forsvinne fra undervisningen når en kjenner seg litt muggen, og tempoet er utrolig høyt. Spesielt nå på 10.trinn når vi setter standpunktkarakterer og gjennomfører eksamen. Heldigvis er det utrolig kjekke dager med fantastiske og hyggelige elever :D:D

Men jeg legger ikke skjul på at jeg ser fram til ferie ;)

Elsker jobben min som lærer jeg også, kan ikke tenke meg noen annen jobb:)

Hekkans kvalme :( her herjer den for fullt. Følte den var bedre i går, så tenkte den var på vei bort, men neida.. Håper den gir seg snart. Ei venninnr er like kvalm enda og hun er i uke 15 nå :( krysser fingrene for at vi slipper det.

Uff, det er ikke noe greit :( Hvor langt er du på vei nå? Oi æsj da, fortsatt med kvalme i uke 15 ja :@

Hadde ekstrem svangerskapskvalme med guttungen, men da roa det seg veldig ned i uke 11, så håper jeg er like heldig denne gangen.

Herremin så trøtt :sleep011 Nå har jeg sovet en times tid på sofaen, er hos foreldrene mine så skylder på at jeg sov dårlig i natt. Fortsatt like trøtt :( Spent på om jeg klarer å holde meg våken i kveld når vi skal se på mgp.

Yay!

Ja... pappa prøver å overtale meg til å drikke vin... han spurte om det var blitt for mye vin i det siste. Jeg svarte ja. Haha! Tror han trodde på det også :-P

Kvalm av smågodt,

Synes jeg burde ha potetgull til esc men vet sannelig ikke om jeg orker, lurer på om jeg er for kvalm :(

Back
Topp