Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har det her ogNoen fler som har mensensmerter? Eller stikkinger i lysken området noen ganger?
Noen fler som har mensensmerter? Eller stikkinger i lysken området noen ganger?
Har det hvor dag, varierer litt hvor mye og hvor sterke murringene er. I dag har det vært litt mer etter trening og lang gåtur med hunden. Får også skikkelig strekk i lysken når jeg reiser meg fortNoen fler som har mensensmerter? Eller stikkinger i lysken området noen ganger?
Har det hvor dag, varierer litt hvor mye og hvor sterke murringene er. I dag har det vært litt mer etter trening og lang gåtur med hunden. Får også skikkelig strekk i lysken når jeg reiser meg fort![]()
Har det sånn jeg og nesten hver dag siden to-tre dager før ikm...![]()
Har det her ogog så kjenner jeg at det stikker til i lysken av og til om jeg reiser meg brått. men det er heldigvis normalt. Hadde det i forrige svangerskap og. Og hadde det ikke vært for at jeg er sikker på jeg er gravid, hadde jeg trodd mensen var like rundt hjørnet hver dag.
Okay. Godt å høre at det er flere![]()
Ha ha, jeg satt med klump i halsen og tårer i øynene under den scenen i rettssalen, er det muligTakkda er jeg klar!
Ja, skal visst være bekymret for den minste ting![]()
var å gikk tur med venninna mi som red så fikk virkelig strekt på bena, men det er visst andre ting man også strekker på når man går
![]()
Det var fra pcAha. Skjønte ikke helt siden du var her inne og skrev detmen nå er jeg med
![]()
Jeg laget ostesmørbrød i mikro til kvelds i dag. Godt ja*nomnom*
Vis vedlegget 118312
Kjenner meg igjen derHa ha, jeg satt med klump i halsen og tårer i øynene under den scenen i rettssalen, er det muligHormonell?? Neeeeeida
![]()