Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt er bedre enn de vante knekkebrødeneGodt du fikk kvilt litt ekstraden frokosten var sikkert super god!!
![]()
Den skjønte jeg ikke? Er han redd selve ultralyden ville føre til abort?! Det har jeg aldri hørt før.Ble inngen ultralyd på meg i dag:-( Grunnen var at legen var redd for ny sa, siden jeg har hatt to på rad. Så ville han vente til 9 juni, da er jeg 11 uker. Og han kan ta ul fra magen. Så gleder meg veldig til 9 juni!! Inngen blødning eller noe til nå, så håper alt er bra. 8+0 i morgen. <3
Mulig du har nevnt det før, men jeg husker ikke... Hva er det som feiler datteren din? Uansett godt å høre at det går bedre med henne.Her er det ganske lange dager på sykehus med datteren min. Heldigvis er hun på bedringens vei nå.
Litt gøy å være på samme huset som alle gravide damer. Det hadde nok ikke vært like gøy om forsøket ikke hadde blitt positivt, så er ekstra glad for at det har gått så bra hittil. I går så jeg to som kom for å føde, og et par som satt og så på ultralydbilder av babyen sinHar også gått forbi fertilitetsklinikken og sett damer sitte med samme nervøse blikk som jeg hadde under IVF-behandlingen. Litt spesielt å allerede være på den andre enden, er bare akkurat to uker siden jeg satt og var livredd for at egget ikke hadde overlevd natten.
Jeg har ikke nevnt det tidligereMulig du har nevnt det før, men jeg husker ikke... Hva er det som feiler datteren din? Uansett godt å høre at det går bedre med henne.
Huff... Aldri godt når disse små må gjennom slikt. Håper hun kommer seg fort til hektene igjen.Jeg har ikke nevnt det tidligereHun har hatt en planlagt operasjon i beina.
Takk for detHuff... Aldri godt når disse små må gjennom slikt. Håper hun kommer seg fort til hektene igjen.
Den skjønte jeg ikke? Er han redd selve ultralyden ville føre til abort?! Det har jeg aldri hørt før.
Vet ikke om det blir helt det samme, men kan jo hende det var det han tenkte. Jeg skal også på UL om tre uker, 10. juni. Vi får håpe på det beste og prøve å være tålmodigeIkke jeg heller. Han ville ikke gjøre noe som kunne føre til ein ny spontanabort, om han måtte ta ultralyd vaginalt. Så jeg får bare vente 3 uker til, så får jeg sett om alt er bra.
Men tenkte ista at man skal jo ikke tafse på livmorhalstappen, siden det kan føre til sa, ( har jeg lest her på forumet) Så da kan jo det kansje gjelde ul apperat som de putter inni der også? Ikke vet jeg, var bare en tanke som slo..
Hmmmm so dumt at du ik fekk sjå den lille:/ Og har aldri hørt at ul kunne føre til sa! Eg tenke då kan ik man ha sex heller vis du skjønna kva eg meinaIkke jeg heller. Han ville ikke gjøre noe som kunne føre til ein ny spontanabort, om han måtte ta ultralyd vaginalt. Så jeg får bare vente 3 uker til, så får jeg sett om alt er bra.
Men tenkte ista at man skal jo ikke tafse på livmorhalstappen, siden det kan føre til sa, ( har jeg lest her på forumet) Så da kan jo det kansje gjelde ul apperat som de putter inni der også? Ikke vet jeg, var bare en tanke som slo..
Hmmmm so dumt at du ik fekk sjå den lille:/ Og har aldri hørt at ul kunne føre til sa! Eg tenke då kan ik man ha sex heller vis du skjønna kva eg meina![]()
Ja, veldig dumt.. :-( men greit at jeg fikk ny time om 3 uker, da jeg er 11 uker. Så får jeg se at alt er som det skal da, så blir neste oul.Hmmmm so dumt at du ik fekk sjå den lille:/ Og har aldri hørt at ul kunne føre til sa! Eg tenke då kan ik man ha sex heller vis du skjønna kva eg meina![]()
Aner ikke :-sVet ikke om det blir helt det samme, men kan jo hende det var det han tenkte. Jeg skal også på UL om tre uker, 10. juni. Vi får håpe på det beste og prøve å være tålmodige![]()
Er klar over de, men den skal berre inn osåSå rart, men den greia man tar vaginal ul med er jo mye hardere da. Kanskje det har noe med saken å gjøre?