Tutta_86
Glad i forumet
Håper at det hjelper deg![]()
Ja, ellers blir det en tur til legen etterhvert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper at det hjelper deg![]()
Ja, ellers blir det en tur til legen etterhvertkan bare ikke bli sykmeldt
![]()
Nei den kvalmen der er et herkJeg var sykemeldt fra uke 6 eller noe sånt sist, for jeg var så ekstremt kvalm
Så håper at armbåndet hjelper deg
![]()
Takk for påminnelsen. Tok på meg seabandene som jeg hadde liggende nå (de lå bare 10 cm unna meg uten at jeg har tenkt på å bruke dem.....)
Apropos ikke'no. Er det noen som vet hvor tidlig man kan kjenne noen form for bevegelse der inne? Kjenner stadig vekk noen små dunk, men det MÅ da bare være innbilning?
Første gang kjente jeg i 15. Andre gang er jeg ikke sikker på om jeg rakk å kjenne noe... men denne gangen kan det hende at det allerede er noe som dunker noe voldsomt (evt livmora som romsterer).Det varierer veldig. Er man førstegangs så er det vel normalt fra uke 15 og utover, men har du født før, så er det vel normalt fra uke 12 eller noe sånt? Fint mulig at jeg tar feil nå altså![]()
Takk for påminnelsen. Tok på meg seabandene som jeg hadde liggende nå (de lå bare 10 cm unna meg uten at jeg har tenkt på å bruke dem.....)
Apropos ikke'no. Er det noen som vet hvor tidlig man kan kjenne noen form for bevegelse der inne? Kjenner stadig vekk noen små dunk, men det MÅ da bare være innbilning?
Flere som plages med nesetetthet? Blir så tett i nesen! Spesielt på kveldstid:/
Nå sitter jeg med føttene høyt å tenke å se Greys på Sumo, å bare sovne på sofaenhva gjør dere da damen?
Takk iligeDet er så kjedelig. Men skal ikke klage hvis det bare kommer på morgenenmasse god bedring
![]()
Flere som plages med nesetetthet? Blir så tett i nesen! Spesielt på kveldstid:/
Nå sitter jeg med føttene høyt å tenke å se Greys på Sumo, å bare sovne på sofaenhva gjør dere da damen?
Ha ha, var akkurat det jeg tenkte også idet jeg reiste meg for å gå på do for tredje gang etter at kaffen var drukket oppDrikke, må ha drikke!
Har spist en god del potetgull, uten drikke. Skal legge meg. Må ha drikke, drikke, drikke først.
Og følgelig sikkert på do i natt
Jeg er ikke smart i det hele tatt..
Nesetetthet er ikke uvanlig, og det finnes mange, mange, mange tusen kvinner som ble avhengig av nesespray som gravid og aldri klarte å slutte. (og noen som kan fortelle at de sluttet den dagen ungen var født, så det er helt ufarlig å la seg bli avhengig i ni mnd, for så kan man slutte. 9/10 klarer ikke det, om ikke flere)