Attpåklatt2016
Venter nr. 3 i januar 2016
Tror nesten jeg må lage det til meg og gubben... Bare gå en tur med bikkja først 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ojojoj! D er jo stort! Gleder meg så til d kan begynne å kjennesNå skal livmoren min være på str med en apelsin, og litt større siden jeg er 2 gangs gravid, står detuke 6+6
Ja :-D Synst denne uken har gått så fort!! Men er veldig klar for uke 12 snart!!Ojojoj! D er jo stort! Gleder meg så til d kan begynne å kjenneskjenner jeg er litt utålmodig
vil at jeg skal komme meg litt lengre nå
![]()
Jeg er 5+5 nå, mn til nå har ukene gått sakte. Forhåpentligvis går d fortere herfraJa :-D Synst denne uken har gått så fort!! Men er veldig klar for uke 12 snart!!![]()
Ja, min gikk veldig sakte fram til litt over 6, så skapet jeg litt mer av og kunne tenke på litt annet, selv om det omtrent er umulig.Jeg er 5+5 nå, mn til nå har ukene gått sakte. Forhåpentligvis går d fortere herfra![]()
D er akkurat d vi har! Tør ikke tenke på hvor mye tid de siste ukene som har gått med til å tenke på detteJa, min gikk veldig sakte fram til litt over 6, så skapet jeg litt mer av og kunne tenke på litt annet, selv om det omtrent er umulig.
Iiiiiiiiii, vi har et mirakel i magen vår!!!!!!! :O<3
Ja, det kan du si! Det er jammen en del tiner/dager/uker/ mndD er akkurat d vi har! Tør ikke tenke på hvor mye tid de siste ukene som har gått med til å tenke på dettetil tross bivirkningene er dette d mest fantastiske som noensinne har skjedd med :-D
Idag tidlig kom kvalmen som bare det. Satt med posen klar på vei til jobb. Heldigvis har det gitt seg i løpet av dagen. Ellers håper dere andre har en fin dag![]()
Å æsj det er ikke noe særligHar du prøvd Sea Bands som du får kjøpt på apoteket? Den skal visst være veldig effektiv på svangerskapskvalme
![]()
Kvalmen min har tatt seg skikkelig opp, så jeg skal kjøpe d på fredag i håp om at d funkerNei, men lurer på om jeg skal kjøpe det å prøveså får man se om det funker.
Kvalmen min har tatt seg skikkelig opp, så jeg skal kjøpe d på fredag i håp om at d funker![]()
Nei, men lurer på om jeg skal kjøpe det å prøveså får man se om det funker.
Er jo verdt å prøve det hvert fall![]()
Ja, verdt å kjøpt det nå. Så får vi se hvordan kvalmen blir framover.