Skravletråd

Tror nesten jeg må lage det til meg og gubben... Bare gå en tur med bikkja først :)

Kveldsjobb i sofaen er egentlig en anelse kjedelig.

Jeg fikk ostesmørbrød til kvelds i går. I dag varmer jeg meg en god gammeldags frosenpizza.

Har spist så mye ostesmørbrød og toast den siste mnd jeg, at jeg rett og slett er helt lei :P Så i kveld med det taco i sånn Quesidilla (eller hvordan det skrives) maskin med maaaasse salat :)

Nå skal livmoren min være på str med en apelsin, og litt større siden jeg er 2 gangs gravid, står det :D uke 6+6

Ja, min gikk veldig sakte fram til litt over 6, så skapet jeg litt mer av og kunne tenke på litt annet, selv om det omtrent er umulig.

Iiiiiiiiii, vi har et mirakel i magen vår!!!!!!! :O :D <3
D er akkurat d vi har! Tør ikke tenke på hvor mye tid de siste ukene som har gått med til å tenke på dette :-P til tross bivirkningene er dette d mest fantastiske som noensinne har skjedd med :-D

Idag tidlig kom kvalmen som bare det. Satt med posen klar på vei til jobb. Heldigvis har det gitt seg i løpet av dagen. Ellers håper dere andre har en fin dag :)

Idag tidlig kom kvalmen som bare det. Satt med posen klar på vei til jobb. Heldigvis har det gitt seg i løpet av dagen. Ellers håper dere andre har en fin dag :)

Å æsj det er ikke noe særlig :( Har du prøvd Sea Bands som du får kjøpt på apoteket? Den skal visst være veldig effektiv på svangerskapskvalme :)

Back
Topp