Skravletråd

Føler meg så sur i dag å Max sliten! Det er en tungdag:( men har fått sovet en dupp da, og kjæresten har tatt seg av barna våre mens jeg bare har prøvd å tatt meg igjen:/

Skikkelig kvalm her i gården også... Klarer ikke spise så mye eller drikke og spyr sånn en gang innimellom. Lurer virkelig på hvordan jeg skal klare dette. Har litt over 7 uker igjen på jobb før jeg går ut i mer mammaperm med sønnen min, så må prøve å overleve til da. Skal visst ha et par nattevakter i perioden. Noen som vet om man kan søke om svangerskapspenger for når man egentlig skulle ha nattevakt hos fastlege? Syns jeg leste om det en plass på nettet. Tror ikke jeg kommer til å overleve natt uten søvn...

God morgen ja

I dag er jeg på jobb. Har vært her en times tid allerde

God morgen:) I dag starter hjemreisen etter en fantastisk ferie. Er hjemme 17. Mai på kvelden.

Håper dere får en fin dag :)

Ja god morgen. Mannen er dratt på jobb, og jeg har fri. Må få gjort husarbeid i dag. Etter å ha vært i dårlig form i noen uker, nesten 2 måneder. Skal det bli godt å få vasket. Mannen har prøvd å holde huset sånn tålig. Men det må en skikkelig vask til.

God morgen :)
Her har vi vært oppe noen timer allerede, har besøk av tantebarn. Ellers Idag skal vi på middag hos mamma også shoppe det siste vi trenger til 17 mai :)
Her har vi også vært våken i et par timer allerede. 3åringen sover vanligvis lenge på fridager, men i dag var hun supertidlig oppe...

Her er vi vel så godt som aldri oppe senere enn syvtiden. Treåringen legger seg syv, og kan ikke forvente mer enn 12 timers søvn... Da gjelder det bare for mor å legge seg i en fornuftig tid hun og :-)

Her er vi vel så godt som aldri oppe senere enn syvtiden. Treåringen legger seg syv, og kan ikke forvente mer enn 12 timers søvn... Da gjelder det bare for mor å legge seg i en fornuftig tid hun og :-)
Våre kan sove litt over sju, men ikke minst kan de stå opp uten oss. Vekker oss ja, men vi trenger ikke stå opp.

Vi begynner en ny runde med tidlige morgener når vi får en til..

Våre kan sove litt over sju, men ikke minst kan de stå opp uten oss. Vekker oss ja, men vi trenger ikke stå opp.

Vi begynner en ny runde med tidlige morgener når vi får en til..
Hos oss får treåringen komme opp i sengen og lese bok og kose seg når det er bare henne hjemme. Om vi er veldig trøtte hår vi rett til sofaen og jeg kan duppe av litt når hun ser på barne-tv. Men når hun eldste jenta er hos oss, da får jentene leke selv til vi står opp :-)

God morgen ja :)

I dag så skal vi på tivoli sammen med mamma, begge søstrene mine og alle mine 5 tantebarn :) Spent på hvordan guttungen reagerer på det :)

I dag er jeg på jobb alene og flyr beina av meg :wacky: Gleder meg til kvelden og helga!

Yes yes damer!
Da er jeg klar til storfest i kveld ;) Har startet prosjekt "vinflytting". Har kjøpt to flasker alkoholfri Rosé vin som jeg heller over på to flasker av den sorten jeg alltid drikker ellers. Den flaska med det lyseste innholdet er den alkoholfrie. Håper ingen kjenner denne vinen så godt at de ser at fargen ikke stemmer... Hehe... (Skal selvfølgelig også fylle alkoholfri på flaske nr 2).
Ønsk meg lykke til med å bli småbrisn i kveld :_rr

Vedlegg

• Snapchat--5374371690784955045.jpg
    Snapchat--5374371690784955045.jpg
    387,4 KB · Visninger: 28
Gi meg energi! Trente 30 min etter jobb, veldig deilig! Kom hjem og dusje, laget middag og nå sitter jeg i sofaen med gutta og ser film. Totalt tappet for energi :( Og som om ikke det er nok gar jeg skikkelig sukkercraving i kveld... Har stappa i meg to bamsemums og minst 10 seigmenn allrede :eek: Godt det er fri i morgen!

Yes yes damer!
Da er jeg klar til storfest i kveld ;) Har startet prosjekt "vinflytting". Har kjøpt to flasker alkoholfri Rosé vin som jeg heller over på to flasker av den sorten jeg alltid drikker ellers. Den flaska med det lyseste innholdet er den alkoholfrie. Håper ingen kjenner denne vinen så godt at de ser at fargen ikke stemmer... Hehe... (Skal selvfølgelig også fylle alkoholfri på flaske nr 2).
Fargen kan varierer på samme type vin :-) kan være annet parti. I tilfelle noen skulle spørre :-) mn tviler ;-) kos deg masse :-)

Sovet litt på sofaen jeg, gitt...

Yes yes damer!

Så lurt!
Ha det gøy med å bli brisen ;)

Her har me hatt heile familien min på grillmat. Kjempekos :)
Jentungen på 4,5 e i seng, men minien på 7 mnd helde da gåande endå, sjøl om han e ihjel trøtt...

Vedlegg

• 1431715871840.jpg
    1431715871840.jpg
    49,7 KB · Visninger: 23
Back
Topp