Lillehjerte3
Betatt av forumet
Føler meg så sur i dag å Max sliten! Det er en tungdag
men har fått sovet en dupp da, og kjæresten har tatt seg av barna våre mens jeg bare har prøvd å tatt meg igjen:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen damer![]()
Hva skal dere gjøre i dag?
Her har vi også vært våken i et par timer allerede. 3åringen sover vanligvis lenge på fridager, men i dag var hun supertidlig oppe...God morgen
Her har vi vært oppe noen timer allerede, har besøk av tantebarn. Ellers Idag skal vi på middag hos mamma også shoppe det siste vi trenger til 17 mai![]()
Våre kan sove litt over sju, men ikke minst kan de stå opp uten oss. Vekker oss ja, men vi trenger ikke stå opp.Her er vi vel så godt som aldri oppe senere enn syvtiden. Treåringen legger seg syv, og kan ikke forvente mer enn 12 timers søvn... Da gjelder det bare for mor å legge seg i en fornuftig tid hun og![]()
Hos oss får treåringen komme opp i sengen og lese bok og kose seg når det er bare henne hjemme. Om vi er veldig trøtte hår vi rett til sofaen og jeg kan duppe av litt når hun ser på barne-tv. Men når hun eldste jenta er hos oss, da får jentene leke selv til vi står oppVåre kan sove litt over sju, men ikke minst kan de stå opp uten oss. Vekker oss ja, men vi trenger ikke stå opp.
Vi begynner en ny runde med tidlige morgener når vi får en til..
Gleder meg til kvelden og helga!Fargen kan varierer på samme type vinYes yes damer!
Da er jeg klar til storfest i kveldHar startet prosjekt "vinflytting". Har kjøpt to flasker alkoholfri Rosé vin som jeg heller over på to flasker av den sorten jeg alltid drikker ellers. Den flaska med det lyseste innholdet er den alkoholfrie. Håper ingen kjenner denne vinen så godt at de ser at fargen ikke stemmer... Hehe... (Skal selvfølgelig også fylle alkoholfri på flaske nr 2).
Ønsk meg lykke til med å bli småbrisn i kveld![]()
Yes yes damer!
Da er jeg klar til storfest i kveldHar startet prosjekt "vinflytting". Har kjøpt to flasker alkoholfri Rosé vin som jeg heller over på to flasker av den sorten jeg alltid drikker ellers. Den flaska med det lyseste innholdet er den alkoholfrie. Håper ingen kjenner denne vinen så godt at de ser at fargen ikke stemmer... Hehe... (Skal selvfølgelig også fylle alkoholfri på flaske nr 2).
Ønsk meg lykke til med å bli småbrisn i kveld![]()