Skravletråd

Jeg klarte meg greit sist, og håper p gjøre det denne gangen også. Noe plager. Men holdt det i sjakk.

Noen som har erfaring med uvi i graviditet? Fikk beskjed av legen i dag at jeg hadde det. Kjenner ikke noe svie når jeg tisser, men tisser ofte og føler litt feberaktig følelse innimellom. Han sendte prøven til dyrking så skulle jeg få beskjed videre.. Men drikker c-vit. Tenkte å kjøpe tranebærjuice og hvitløkskapsler og drikke masse vann så håper jeg at det tar det..

Jeg hadde det med yngste. Antibiotikabehandling pr default foe gravide, uvi kan bli nyrebekkenbetennelse, kan bli prematur fødsel, sa legen.

Jeg var jo vesentlig lenger på vei, da. Det var vel ca tre mnd før termin.

På pizza er den gjennomstekt, så ja.

Alle disse førstegangs-spørsmålene da :p hvor lenge er puppene ømme? Syns mine har vært ømme nok pg ser helst at det roer seg pittelitt da det er ett hel****** å gå opp/ned trappene i huset :p

Sex er ikke farlig, med mindre gar har en truende abort/prematur fødsel på gang, sa får du beskjed om å la være. Og etter at vannet har gått, men da er de fleste opptatt av andre ting.

Alle disse førstegangs-spørsmålene da :p hvor lenge er puppene ømme? Syns mine har vært ømme nok pg ser helst at det roer seg pittelitt da det er ett hel****** å gå opp/ned trappene i huset :p
Mine er så ømme at jeg nesten griner når jeg setter meg opp i senga om mårran :o hehe ;)

Uff! Åsså på morningen?? :(
Mine er greie på morningen, men ut over dagen å kvelden kan det fort komme tårer ja :p
Hehe føles rett å slett som om dem skal løsne fra kroppen idet jeg setter meg opp ;) satser på at det blir litt bedre etterhvert for oss ;) velger ihvertfall å tro det! :p

Åhh, mine er ikke sånn, heldigvis. Jeg kjenner at jeg har dem, men mindre enn jeg husker fra de to første.

Er helt uvirkelig og skummelt, å tenke på at hjertet banker å slår på knøtten.... <3 <3

Jeg fatter ikke hvordan jeg skal klare å skjule dette dersom jeg ikke slutter å få så stor mage. Det er greit at jeg har lagt på meg i vinter. Men dette ser ille bra ut!

Back
Topp