FrøkenElfie
Elsker forumet
Det er godtIkke mye spennede, vi er fortsatt gravide og noen nye har flyttet inn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er godtIkke mye spennede, vi er fortsatt gravide og noen nye har flyttet inn.
Bekkenet krangler,og jeg er redd det synes både på magen og gangen lenge før jeg er 12 uker, men ellers bare bra. Du da?Det er godthvordan er formen din da?
Uff. Hadde du mye problemer med bekkenet forrige svangerskap?Bekkenet krangler,og jeg er redd det synes både på magen og gangen lenge før jeg er 12 uker, men ellers bare bra. Du da?
Det er godt å høreJeg klarte meg greit sist, og håper p gjøre det denne gangen også. Noe plager. Men holdt det i sjakk.
Ja det var det jeg tenktePå pizza er den gjennomstekt, så ja.
Hat mye sex. Ikke tenkt på det. Er det farlig eller?Er det flere som synes det er litt skummelt å sex etter dere fant ut om graviditeten? Jeg har bare turt en og en halv omgangi dag begynte det å stikke i livmoren :O
Mine er så ømme at jeg nesten griner når jeg setter meg opp i senga om mårranAlle disse førstegangs-spørsmålene dahvor lenge er puppene ømme? Syns mine har vært ømme nok pg ser helst at det roer seg pittelitt da det er ett hel****** å gå opp/ned trappene i huset
![]()
Mine er så ømme at jeg nesten griner når jeg setter meg opp i senga om mårranhehe
![]()
Hehe føles rett å slett som om dem skal løsne fra kroppen idet jeg setter meg oppUff! Åsså på morningen??![]()
Mine er greie på morningen, men ut over dagen å kvelden kan det fort komme tårer ja![]()
Ikke sant? Hele greia er en millimeter lang, også er det et hjerte som slår inni den!Er helt uvirkelig og skummelt, å tenke på at hjertet banker å slår på knøtten.... <3 <3