Lillesooolstråle
Forelsket i forumet
Kjenner meg ganske nedfor i dag!![]()
På mandag fikk jeg vite at vi muligens ikke får det huset vi skulle ha likevel. Det var så og si i boks!og vi må ut av leiligheten om to uker. I går var jeg hos legen som bare skulle være kjempe gøy, men ble bare bekymret og stresset! Fikk vite at jeg hadde urinveisinfeksjon. Har følt at jeg har hatt feber og livredd for å få nyrebekkbetennelse. Nesten ikke sovet i natt pga bekymringer og følt meg uvel. Tok tempen i dag og hadde heldigvis ikke feber. Men har så vondt i halsen at jeg nesten ikke klarer å svelge eller å snakke. Drikker masse masse vann, tranebærjuice og har tatt hvitløkstabletter, siden jeg ikke har fått noe antibiotika. Kjempe lei meg for jeg føler ikke at kroppen min er godt nok rede for lille knøttet mitt <3 bare masse bekymringer og stress nå når jeg bare ville kose meg og nyte å være gravid
![]()
Så kjedelig med huset !!! Kjenner til følelsen. Nesten som litt hjertesorg !! Det er ikke meningen at dere skal ha det huset. Dere finner et bedre et om ikke lenge, og når dere finner det så skjønner du at det var meningen at det skulle være det huset hele tiden
UVI er fryktelig ubehagelig, og dessverre veldig veldig vanlig når man er gravid