JennyAngelica
Betatt av forumet
Er sånn her åJeg fatter ikke hvordan jeg skal klare å skjule dette dersom jeg ikke slutter å få så stor mage. Det er greit at jeg har lagt på meg i vinter. Men dette ser ille bra ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er sånn her åJeg fatter ikke hvordan jeg skal klare å skjule dette dersom jeg ikke slutter å få så stor mage. Det er greit at jeg har lagt på meg i vinter. Men dette ser ille bra ut!
Og fra i morra av, 6+0 så vokser jo den 1 mm pr dag!! Å til nå har den brukt alle disse ukene på å bli 1-4 mm. Til slutten av uka var livmora på str med en apelsinIkke sant? Hele greia er en millimeter lang, også er det et hjerte som slår inni den!
Ja, det samme sier jeg...Ja, får på meg klærene. Men det tyter ut, det synes. Jeg sitter på jobb, og en av mine kollegaer ser på magen min hver dag i lunsjen. Den er stadig større synes jeg!! Forrige uke var det bare på kvelden, men det begynner tidligere og tidligere.
Akkurat som om jeg skulle skrevet det selvJeg fatter ikke hvordan jeg skal klare å skjule dette dersom jeg ikke slutter å få så stor mage. Det er greit at jeg har lagt på meg i vinter. Men dette ser ille bra ut!

Og det skal vi liksom kunne skjule i flere uker til?? Hvordan har jeg skjult dette før?Og fra i morra av, 6+0 så vokser jo den 1 mm pr dag!! Å til nå har den brukt alle disse ukene på å bli 1-4 mm. Til slutten av uka var livmora på str med en apelsin![]()
Ungene har ikke reagert enda.Akkurat som om jeg skulle skrevet det selvlurer virkelig på hvordan mannen har tenkt å skjule dette fram til passert 12 uker.. Minste jenta mi sa i morrest; mamma, så stor mage du har, er buksa di for trang eller
![]()
Å, så spennende! Gleder meg til jeg er der! Da må man jo kjenne d litt bedre?Og fra i morra av, 6+0 så vokser jo den 1 mm pr dag!! Å til nå har den brukt alle disse ukene på å bli 1-4 mm. Til slutten av uka var livmora på str med en apelsin![]()
Særlig førstegangsfødende kjenner nok ikke livmoren fra utsiden uke 6, det forventer ikke jeg som er tredjegangs heller. Og jeg både vet hva jeg kjenner etter og hvordan jeg finner den, og at min vokser fortere fordi jeg har være gravid før.Å, så spennende! Gleder meg til jeg er der! Da må man jo kjenne d litt bedre?![]()
Og det skal vi liksom kunne skjule i flere uker til?? Hvordan har jeg skjult dette før?
Førstemann var desember og januar, tykke klær. Mye klær.
Andre var jeg mye i permisjon...Men jeg var jo på jobb et par dager hver uke. Kan ikke huske at jeg var så synlig.
Sikkert dels pga at jeg har lagt på meg et par kilo i høst/vinter også da, og enda mer siden de forrige svangerskapet, da var jeg 6-8 kg lettere ved starten enn jeg er nå..
Åh, så kjedelig! Er så klar for å kjenne at d er noe der. Er skikkelig utålmodigSærlig førstegangsfødende kjenner nok ikke livmoren fra utsiden uke 6, det forventer ikke jeg som er tredjegangs heller. Og jeg både vet hva jeg kjenner etter og hvordan jeg finner den, og at min vokser fortere fordi jeg har være gravid før.
Så gøy! Gleder meg til 2. Trimester!Her var jeg gravid med gutten, for 4 år siden. Uke 14 vs uke 17. Her ligger jeg på gulvet. Var så rart! Kjempe hard kulVis vedlegget 116017Vis vedlegget 116018
Jeg også!! :-DSå gøy! Gleder meg til 2. Trimester!
Haha, sånn er det her og. Føler jeg plutselig la veldig på meg.Er sånn her ågreit, får på meg jeansene men det tyter jo ut på alle kanter jo
![]()
Kjenner meg ganske nedfor i dag!
På mandag fikk jeg vite at vi muligens ikke får det huset vi skulle ha likevel. Det var så og si i boks!og vi må ut av leiligheten om to uker. I går var jeg hos legen som bare skulle være kjempe gøy, men ble bare bekymret og stresset! Fikk vite at jeg hadde urinveisinfeksjon. Har følt at jeg har hatt feber og livredd for å få nyrebekkbetennelse. Nesten ikke sovet i natt pga bekymringer og følt meg uvel. Tok tempen i dag og hadde heldigvis ikke feber. Men har så vondt i halsen at jeg nesten ikke klarer å svelge eller å snakke. Drikker masse masse vann, tranebærjuice og har tatt hvitløkstabletter, siden jeg ikke har fått noe antibiotika. Kjempe lei meg for jeg føler ikke at kroppen min er godt nok rede for lille knøttet mitt <3 bare masse bekymringer og stress nå når jeg bare ville kose meg og nyte å være gravid
![]()

Tusen takk <3Mange gode tanker til deg![]()
Ikke noe særlig med mange bekymringer nå, krysser alle fingre for at ting ordner seg for deg
God klem sendes til deg nå![]()