Skravletråd

Kjenner meg ganske nedfor i dag! :(
På mandag fikk jeg vite at vi muligens ikke får det huset vi skulle ha likevel. Det var så og si i boks! :( og vi må ut av leiligheten om to uker. I går var jeg hos legen som bare skulle være kjempe gøy, men ble bare bekymret og stresset! Fikk vite at jeg hadde urinveisinfeksjon. Har følt at jeg har hatt feber og livredd for å få nyrebekkbetennelse. Nesten ikke sovet i natt pga bekymringer og følt meg uvel. Tok tempen i dag og hadde heldigvis ikke feber. Men har så vondt i halsen at jeg nesten ikke klarer å svelge eller å snakke. Drikker masse masse vann, tranebærjuice og har tatt hvitløkstabletter, siden jeg ikke har fått noe antibiotika. Kjempe lei meg for jeg føler ikke at kroppen min er godt nok rede for lille knøttet mitt <3 bare masse bekymringer og stress nå når jeg bare ville kose meg og nyte å være gravid :(

Så kjedelig med huset !!! Kjenner til følelsen. Nesten som litt hjertesorg !! Det er ikke meningen at dere skal ha det huset. Dere finner et bedre et om ikke lenge, og når dere finner det så skjønner du at det var meningen at det skulle være det huset hele tiden :)
UVI er fryktelig ubehagelig, og dessverre veldig veldig vanlig når man er gravid:( ønsker deg en riktig god bedring !!

Så kjedelig med huset !!! Kjenner til følelsen. Nesten som litt hjertesorg !! Det er ikke meningen at dere skal ha det huset. Dere finner et bedre et om ikke lenge, og når dere finner det så skjønner du at det var meningen at det skulle være det huset hele tiden :)
UVI er fryktelig ubehagelig, og dessverre veldig veldig vanlig når man er gravid:( ønsker deg en riktig god bedring !!
Ja veldig kjedelig. Orket liksom ikke flere bekymringer nå! Men alt ordner seg nok. Jeg vil bare tilbake til den gode tanken på at jeg har en liten hjertepumpende reke inni magen min <3 nå er det liksom sånn at jeg ikke vil fortelle det til noen og det er ikke likt meg i det hele tatt. Får ta en dag om gangen og bli fort frisk! :)

Masse god bedring til deg. Håper du blir fort frisk i gjenn!! Klem <3

Nå må vi skravle litt da jenter :D

Hva har alle flotte damene gjort i dag? :) har dere harr fint vær? Vært ute? :)

Skravle skravle :D

Ja nå må vi skravle:D idag har eldstejenta vår på 4 år hatt med seg ei venninne hjem fra barnehagen:) det har vært nydelig vårvær her oppe i nord, så vi har vært ute hele ettermiddagen:) dere andre da?

Ja nå må vi skravle:D idag har eldstejenta vår på 4 år hatt med seg ei venninne hjem fra barnehagen:) det har vært nydelig vårvær her oppe i nord, så vi har vært ute hele ettermiddagen:) dere andre da?

Så herlig :D bor i nord norge jeg også, var kaldt og veldig veldig tåkete helt til i ettermiddag, da lettet tåka og skyene, og gradestokken viste på det høyeste 18(!!!) grader! :D

Så herlig :D bor i nord norge jeg også, var kaldt og veldig veldig tåkete helt til i ettermiddag, da lettet tåka og skyene, og gradestokken viste på det høyeste 18(!!!) grader! :D
Hvor langt nord?:) er så sinnsykt deilig med slike dager! Er bare å nyte det så lenge vi har det :D håper ukene raser fort mot sommer!

Hvor langt nord?:) er så sinnsykt deilig med slike dager! Er bare å nyte det så lenge vi har det :D håper ukene raser fort mot sommer!

Lofoten :) du da?:)

Jaa :D gleder meg virkelig til sommer!
Tenker at der skal bli godt å ta på seg bikini igjen, og hvis noen skal stirre å komme med kommentarer på litt mage, så vet ihvertfall jeg at min største stolthet vokser inni der og da er det helt greit å være litt sexylubben :D

Lofoten :) du da?:)

Jaa :D gleder meg virkelig til sommer!
Tenker at der skal bli godt å ta på seg bikini igjen, og hvis noen skal stirre å komme med kommentarer på litt mage, så vet ihvertfall jeg at min største stolthet vokser inni der og da er det helt greit å være litt sexylubben :D
Narvikområdet:) gleder meg masse til å få mage! Har liksom ikke gått opp for meg enda at jeg bærer på en liten spire :) helt uvirkelig enda:p

Narvikområdet:) gleder meg masse til å få mage! Har liksom ikke gått opp for meg enda at jeg bærer på en liten spire :) helt uvirkelig enda:p

Ååh :)

Gledes også masse :D
Nei, det er litt uforståelig her også :p mest fordi vi var 110% på at vi ikke traff el i det heeele tatt :p så når testen ble positiv holdte jeg på å le meg ihjel :p

Planer for fredagen, jenter? Frigjøringsdagen!

Jeg er på jobb i 6 timer til, så skal jeg hente ungene og kose oss. Muligens se film i kveld, siden det ikke blir "pizza og film" i morgen når vi skal i en bursdag på ettermiddagen. Mannen vet jeg ikke om jeg ser før jeg legger meg, men sånn er det bare. Han jobber mye den første uka hver måned. Neste uke ser jeg ham nok mer.

Denne helgen skal vi reise opp på hytta og bare nyte hverandre:) Mannen min jobber i Olja og har hatt en veldig usikker og turbulent arbeidplass de siste måndene. De fikk beskjed i dag om at 150 stk skal få sparken, og de får svar den 19 mai om hvem som mister jobben!! Det er lenge å gå rundt med vondt i magen.. Så det skal bli godt å komme oss bort å prøve å tenke på noe annet i helgen :)

Last edited:
Denne helgen skal vi reise opp på hytta og bare nyte hverandre:) Mannen min jobber i Olja og har hatt en veldig usikker og turbulent de siste måndene. De fikk beskjed i dag om at 150 stk skal få sparken, og de får spar den 19 mai !! Det er lenge å gå rundt med vondt i magen.. Så det skal bli godt å komme oss bort å prøve å tenke på noe annet i helgen :)
Da er det nok godt å komme seg litt bort, ja.

Håper på det beste.

Denne helgen skal vi reise opp på hytta og bare nyte hverandre:) Mannen min jobber i Olja og har hatt en veldig usikker og turbulent arbeidplass de siste måndene. De fikk beskjed i dag om at 150 stk skal få sparken, og de får svar den 19 mai om hvem som mister jobben!! Det er lenge å gå rundt med vondt i magen.. Så det skal bli godt å komme oss bort å prøve å tenke på noe annet i helgen :)

Så godt å få komme seg litt bort.

Uff, håper han ikke er av dem 150.

Jeg er på vei østover for helga!

En annen ting, det har begynt å svi når jeg tisser, begynte i dag tidlig. Har aldri hatt urinveisinfeksjon før, men frykter at det kan være det. Bør jeg bekymre meg? Første mulighet for å dra til legen blir jo på mandag.

Drikke masse, masse,masse. Og blir det ille. Legevakten

Nå er det helg :D og sola skinner jammen. Det har regna hele dagen. Må være siden jeg er ferdig på jobb den kom fram:D har dere spennende planer for helga?

Drikke masse, masse,masse. Og blir det ille. Legevakten
Ok, det skal jeg gjøre! Er ikke så ille, så hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg ikke tenkt noe særlig på det. Men leser at gravide burde behandles, selv om det kan gå over av seg selv. Og da blir jeg bekymra!

Back
Topp