Skravletråd

Hvordan får dere til smilefjeS

Kan kodene... på pc er det jo mulig å få opp oversikt over den, på mobil er det slett ikke alle som fungerer, og man må kunne kodene. De enkleste er jo kolon og parantes, og semikolon og parantes :) ;)

småuggen løses hos meg helst av litt salt mat. Men for min del er det sånn at jeg er kvalm-kvalm, og så går det over, så da spiser jeg. Og egentlig blir jeg nok mest kvalm når jeg begynner ¨bli sulten.

Det husker jeg med yngste, jeg spiste et minimåltid mellom frokost og lunsj og et mellom lunjs og middag, for å holde kvalmen unna. Det var noe jeg gjorde på jobb også. Og jeg mener jeg var "offisielt gravid" da, altså 3 mnd på vei... hmm, kan bli en del småspising i sommer...

Det er sikkert der jeg gjør "feil" alt for dårlig på å spise

Starter dagen med en skyr:) det hjelper fra morgenen av:) men sliter meste mellom lunsj å middag, å det er ikke lett å huske mat når man kjører :p

Følger dere med i dagbøkene? Lyst å lage egen?`Sleng dere med da vel? Vi er tre som skriver dagbok her på januarforumet nå. Min er lang. Sånn veldig, veldig lang. Det ligger link i første innlegg til anbefalt startpunkt. For den inneholder 2,5 år med prøvetid og mye intern skravling med andre.

Men jeg vil gjerne følge dere andre også :)

Se øverst på forumet vårt, altså januar 2016, der er to underforum. Våre dagbøker, og våre bilder.

Våre bilder har vi ikke brukt i det hele tatt ("testene våre" burde vel lagt der) og jeg tenker at det er et som er greit å flytte inn på skjult når den tid kommer, evt.

Det andre er altså "våre dagbøler" og tre av oss skriver dagboktråd der, som er en "mine skriverier om svangerskapet og sånn" hvor der er vanlig å følge hverandre (kanskje ikke alle, men noen blir man jo mer kjent med etterhvert) og skravle med hverandre om ting og tang der også

Jeg har en del som kommenterer i min som mange av dere ikke kjenner, som jeg har blitt kjent med gjennom lang prøvetid.

Følger dere med i dagbøkene? Lyst å lage egen?`Sleng dere med da vel? Vi er tre som skriver dagbok her på januarforumet nå. Min er lang. Sånn veldig, veldig lang. Det ligger link i første innlegg til anbefalt startpunkt. For den inneholder 2,5 år med prøvetid og mye intern skravling med andre.

Jeg har tenkt på det, men vet liksom ikke helt hva jeg skal skrive om, etter introinnlegget(første innlegget) i dagboka:smiley-ashamed005

Jeg heiv meg med i dagboktråden likevell jeg ;)

Jeg har tenkt på det, men vet liksom ikke helt hva jeg skal skrive om, etter introinnlegget(første innlegget) i dagboka:smiley-ashamed005
Det som faller deg inn, dagen i dag. Shopping, drømmer, vogn, klær, gleder, plager, tanker, nedtelling. Hva du vil

Jeg er 5+4 i dag. Når jeg mistet i februar var jeg 5+5. Inngen blødning til nå, så håper jeg kommer forbi dit, og fullfører svangerskapet <3 Har trua på at det skal gå bra :D ønsker dere alle sammen en så bra dag som det er mulig å få, tross alle symptomene som mirakelet lager :D <3 <3

5+0

Spottet fra 5+0, mistet 5+2 for to år siden. Håper.

Øøø.. Hva gjør man når 4 åringen, (ble 4 i går) sier at jeg har bebi i magen, og jeg sier nei.. Så sier han, jo pappa. Sant hun har beibi i magen, den er jo så stor?? Og det nå tidlig på morningen, kvelden er den enda mer oppblåst :p vart litt satt ut da :p

Øøø.. Hva gjør man når 4 åringen, (ble 4 i går) sier at jeg har bebi i magen, og jeg sier nei.. Så sier han, jo pappa. Sant hun har beibi i magen, den er jo så stor?? Og det nå tidlig på morningen, kvelden er den enda mer oppblåst :p vart litt satt ut da :p
Flire, så søt og morsomt.. Aner ikke hva man sier da jeg:p jeg hadde nok fjast det bort og skiftet tema rimelig kjapt.. Er jo somregel ganske enkelt å få fokuset over på noe annet med disse barna ;)

I dag er jeg 5+4, altså den 25ende dagen etter EL og ifølge bv sin info begynner hjertet å slå da, den 25ende dagen :D <3 Gleder meg til første legetime i morgen!

Andre steder har jeg lest at det begynner dag 22, men bv sier dag 25

Jeg er 5+0 og altså er det denne uken i alle fall :)

Back
Topp