Hvordan får dere til smilefjeS
Kan kodene... på pc er det jo mulig å få opp oversikt over den, på mobil er det slett ikke alle som fungerer, og man må kunne kodene. De enkleste er jo kolon og parantes, og semikolon og parantes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan får dere til smilefjeS
småuggen løses hos meg helst av litt salt mat. Men for min del er det sånn at jeg er kvalm-kvalm, og så går det over, så da spiser jeg. Og egentlig blir jeg nok mest kvalm når jeg begynner ¨bli sulten.
Det husker jeg med yngste, jeg spiste et minimåltid mellom frokost og lunsj og et mellom lunjs og middag, for å holde kvalmen unna. Det var noe jeg gjorde på jobb også. Og jeg mener jeg var "offisielt gravid" da, altså 3 mnd på vei... hmm, kan bli en del småspising i sommer...
Kan kodene... på pc er det jo mulig å få opp oversikt over den, på mobil er det slett ikke alle som fungerer, og man må kunne kodene. De enkleste er jo kolon og parantes, og semikolon og parantes![]()
![]()
Det er sikkert der jeg gjør "feil" alt for dårlig på å spise
Hva er det?
Jeg har tenkt på det, men vet liksom ikke helt hva jeg skal skrive om, etter introinnlegget(første innlegget) i dagbokaFølger dere med i dagbøkene? Lyst å lage egen?`Sleng dere med da vel? Vi er tre som skriver dagbok her på januarforumet nå. Min er lang. Sånn veldig, veldig lang. Det ligger link i første innlegg til anbefalt startpunkt. For den inneholder 2,5 år med prøvetid og mye intern skravling med andre.
Men jeg vil gjerne følge dere andre også![]()

Jeg heiv meg med i dagboktråden likevell jegFølger dere med i dagbøkene? Lyst å lage egen?`Sleng dere med da vel? Vi er tre som skriver dagbok her på januarforumet nå. Min er lang. Sånn veldig, veldig lang. Det ligger link i første innlegg til anbefalt startpunkt. For den inneholder 2,5 år med prøvetid og mye intern skravling med andre.
Men jeg vil gjerne følge dere andre også![]()
Det som faller deg inn, dagen i dag. Shopping, drømmer, vogn, klær, gleder, plager, tanker, nedtelling. Hva du vilJeg har tenkt på det, men vet liksom ikke helt hva jeg skal skrive om, etter introinnlegget(første innlegget) i dagboka![]()
Krysser fingrene <35+0
Spottet fra 5+0, mistet 5+2 for to år siden. Håper.
Flire, så søt og morsomt.. Aner ikke hva man sier da jegØøø.. Hva gjør man når 4 åringen, (ble 4 i går) sier at jeg har bebi i magen, og jeg sier nei.. Så sier han, jo pappa. Sant hun har beibi i magen, den er jo så stor?? Og det nå tidlig på morningen, kvelden er den enda mer oppblåstvart litt satt ut da
![]()