Skravletråd

Hormonell, gråter gråter og gråter :p gråter fordi jeg er trøtt, gråter fordi jeg er sulten, tja, gråter for det meste egentlig :p har en mistanke om at det kanskje er fordi jeg vet at mannen drar på havet på søndag, og det er jeg ikke helt klar for :p
Uff den ser jeg! Jeg gråter omtrent bare jeg er fra han noen timer. Har helt konstant behov for kos og positive ord fra han :p stakkars! Men han er jo bare så lykkelig da heldigvis :D :p

Min mann ER på havet, var på havet når jeg fant ut at jeg er gravid, og har ikke fått noe kos, oppvarting, filmkvelder eller noe på mange uker nå :( !! Jeg vil jo også ha kos! :(

På toppen av alt så er jeg lys våken. Nå. Når klokka er 0755, og jeg har ingenting jeg må stå opp for å gjøre. Sikker på at det er karma sim biter meg i ræva og sørger for at jeg er kvalm lengst mulig. Haff, for en dag :p!

Glad jeg har en hjemmebasert mann. Han skal jobbe ganske mye neste uke, men han kommer hjem på natta.

Hei hei! :) jeg er 5+2 og dette er min første graviditet og kjenner jeg er kjempe redd for sa.. Vi har prøvd i litt over et år og nå som jeg skal på utredning for endo så sitter det :D har noe sterke smerter innimellom men prøver å roe meg med at det er endometriosen som gjør det! Skulle bare ønske tida gikk litt fortere! Kjempe vanskelig å ikke fortelle det til hele verden:P så derfor synes jeg det var kjempe kjekt å finne en gruppe med koselige damer som også er gravide og i et tidlig stadie :)

Gratulerer, og velkommen hit til oss. Her er vi alle i fasen "så tidig" ja, de fleste har ikke fortalt det til så mange, noen har fortalt til noen, og noen ikke til noen. Det er bare meg og mannen som vet om vår enda.

Her skal vi kunne prate sammen om alt mulig, inkludert våre små og store bekymringer og gleder :)

Jeg bestilte meg UL i dag :D time den 28mai.. *glederseg* :D

Min mann ER på havet, var på havet når jeg fant ut at jeg er gravid, og har ikke fått noe kos, oppvarting, filmkvelder eller noe på mange uker nå :( !! Jeg vil jo også ha kos! :(

På toppen av alt så er jeg lys våken. Nå. Når klokka er 0755, og jeg har ingenting jeg må stå opp for å gjøre. Sikker på at det er karma sim biter meg i ræva og sørger for at jeg er kvalm lengst mulig. Haff, for en dag :p!

Åhh :( det er ikke noe kjekt når de er der :( skjønner deg veldig godt :(

hvordan turnus jobber han?
Min jobber 3x3, og det er litt bittersweet :p på slutten når han er hjemme så er jeg litt "skal du dra snart eller???" Og når han er borte så er jeg litt "kommer du hjem snart eller???" :p

Det SNØR!

Kom mai, du skjønne, milde.....

Planer for dagen da, jenter?

Åhh :( det er ikke noe kjekt når de er der :( skjønner deg veldig godt :(

hvordan turnus jobber han?
Min jobber 3x3, og det er litt bittersweet :p på slutten når han er hjemme så er jeg litt "skal du dra snart eller???" Og når han er borte så er jeg litt "kommer du hjem snart eller???" :p
Min jobber 3x3 han også, og jeg har det helt som deg til vanlig! Elsker at jeg får alenetid til å gjøre hva jeg vil uten å ta hensyn :p! Men jeg syns jeg er heldig, for jeg får lov til å savne han. Jeg får tid til å bli nyforelska hver gang gan kommer hjem, og det er godt, det! Men denne mnd er liksom annerledes.. Første gang noen av oss er gravide, så jeg skulle mer enn gjerne hatt han hjemme...

Jeeeeg og kjæresten min tok en tur innom senteret for å se litt på babyting så kjøpte han litt :D hihi det er såååå koselig :D <3ImageUploadedByBV Forum1430570191.640207.jpg

Jeg har raka nesten heeele plenen i dag. Litt av en treningsøkt for nå er jeg har jeg kjøttkaker i hendene og er helt av i armene. Hærlig! :)

Hehe... Skal si dere er tidlig ute ;) Gleder meg til å gå amok i nyfødt - avdelingene igjen.
Ja vi er vel det, men det har hjulpet meg å tenke positivt og at alt kommer til å gå bra :) så vi kjøper bare litt her og litt der :p kommer til å vente til høsten med de dyrere tingene regner jeg med :)
Jeg har kan jo ønske meg til jul og bursdagsgave så blir det vel mest babyting tenker jeg :p har bursdag i midten av januar :p

Wææ! (Liker du ikke detaljer så ikke les videre;) )Tenkte når jeg satt på do for å tisse i sted, åneei, blod i trusa :(
Vi hadde sex på morran i dag, og det var litt ubehagelig når han kom borti livmora, men tenkte ikke mer over det.. Helt til jeg gikk på do nettopp å så at det var mørkerød farge i underbuksa, men på papiret var det ingen tegn til blødning, åså kom jeg på at når man har på rød truse og den blir våt (restesæd o.l) så blir den jo mørkerød. Å gjett om jeg fikk angst og trodde at alt var over da!:laughing002tankene snurret fortlaughing7 jeg ble kjempelettet da jeg innså at hjernen min bare var på en snurr:laughing014snakk om å få angst for ingenting dalaughing7

Wææ! (Liker du ikke detaljer så ikke les videre;) )Tenkte når jeg satt på do for å tisse i sted, åneei, blod i trusa :(
Vi hadde sex på morran i dag, og det var litt ubehagelig når han kom borti livmora, men tenkte ikke mer over det.. Helt til jeg gikk på do nettopp å så at det var mørkerød farge i underbuksa, men på papiret var det ingen tegn til blødning, åså kom jeg på at når man har på rød truse og den blir våt (restesæd o.l) så blir den jo mørkerød. Å gjett om jeg fikk angst og trodde at alt var over da!:laughing002tankene snurret fortlaughing7 jeg ble kjempelettet da jeg innså at hjernen min bare var på en snurr:laughing014snakk om å få angst for ingenting dalaughing7
Du må jo ikke være redd for å dele slike tung med oss, det er jo her du kan dele fritt :D! Jeg for min del kjikker nøye nedi trusa hver gang jeg er på do bare for å være sikker :p!

Så bra at det ikke var noe!! Kjenner meg i gjenn, er så redd for å blø :(

Back
Topp