Jeg har fått en fryseboks på ca 200l i bodenÅ så bra damer plass da? Men hva med fryseplass?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått en fryseboks på ca 200l i bodenÅ så bra damer plass da? Men hva med fryseplass?
Var Nordby ja.Nordby?
Småsyk? God bedring![]()
Vurderte å bake idag jeg og men jammen glad jeg ikke satte i gang med no.Der var bollene satt til heving og potetene satt på kokså da slenger jeg meg ned å tar en liten pause
![]()
Ja falt for denDen var herlig![]()
Nei ble helt sjokka jeg!!!Nei så varmt er det jammen ikke![]()
Så deilig med boller? hva type boller?Der var bollene satt til heving og potetene satt på kokså da slenger jeg meg ned å tar en liten pause
![]()
ååhh så braVi har endelig fått nytt kjøleskaprett over påske få fikk vi solgt kombo skapet så nå har vi ett helt
det er så sinnsykt deilig
![]()
Veldig finTakk det var veldig kosfin dag?
Ja 2 barnOida så du noen ute med det på?
Godt du er bedre.Var Nordby ja.
Ja vært smådorkjøla bare. Er bedre idag igjen![]()
Neste søndagGodt du er bedre.
Dere reiser vel snart?
Neste søndagGleder oss! Veldig spent på hvordan det skal gå med lille der nede. Er ikke så varmt der nå da, men er brått oppe i 26 gr liksom. Og lurer på hvordan det blir når vi skal ut å spise på kvelden osv.
Ja dere var jo nettopp ja! Hva var det som ikke gikk greit da?Ja det kan jo det.
Her gikk alt stortsett greit.
Var sjeldent ute å spiste sent, da lagde vi noe heller i leiligheten.
Ja dere var jo nettopp ja! Hva var det som ikke gikk greit da?
L må jo legges 1830-1900 ca, og det er lite forenelig med restaurant. Hun er ikke sånn som bare sovner av seg selv stille og rolig, for å si det sånn. Tror de andre er veldig innstilt på å skulle ut å spise, selv om jeg har prøvd å hinta frampå om at det kanskje ikke er helt ideelt
HuffdaLitt dotter i ørene på flytur.
Litt trøblete for meg på restaurant, men det er ikke noe nytt.
dele dere da?
Vi var ute på kveldstid kun en kveld. Det gikk greit nok...måtte ut av restauranten litt![]()
HuffdaVar det første flyturen eller?
Trøblete? Pga allergien din?
Jeg har sagt at dem bare kan dra ut å spise, og jeg kan være igjen med L. Men tror mannen tenker litt mer at det kommer til å gå bra. Men det har jeg ingen tro på egentlig![]()
Hehe! Det er litt sånn jeg ser for meg at det blir jaNei snuppa hadde flydd før også.
Ja det er nesten så de blir redd når jeg ramser opp og forklarer
Jeg tror du har rettGikk jo for all del greit nok, men jeg fikk ikke spist opp halvparten av maten engang og bærte henne mye inne og måtte utenfor å trille
Så sovnet hun , men da ville OJ hjem
![]()
Ja kan jo tro at min mann gikk utenfor der han satt å gaflet i segHehe! Det er litt sånn jeg ser for meg at det blir jaJaja, får finne på hyggelige ting i huset på kvelden i stedenfor tror jeg. Får vel prøve å ta henne med ut, men det er jo jeg som ender opp med bæring, trilling osv likevel, og det kan jeg bare si med en gang at jeg ikke kommer til å orke
![]()
Hehe, mannfolk altså!Ja kan jo tro at min mann gikk utenfor der han satt å gaflet i seg![]()
Deilig!Jaså sinnsykt deilig å ha plass til masse mat
endelig kunne handle for litt mer enn to dager
i tillegg har jeg fått slike bokser til å ha i kjøledelen så det er så ryddig i pålegg/ grønnsaker
![]()
Vis vedlegget 172430