Skravletråd

Knuste delen av ruta dekker 1/4 av padden :/

Ha tar det ganske greit - var en ripe fra før, så er ikke bare jeg som har dunket på den. Og han innrømmer at å ha den på gulvet var langt fra lurt.. Men likevel :/

Men skal gå litt tur, svømme litt og så skal jeg nok få lurt inn noe i budsjettet ;)
Uff :/ men der var en dum plass å ha det ja :/

Prøver å legge dyret, han er ikke det minste trøtt :P

Blir adresse Stockholm på nett tv

Ja, jeg kjenner det er nok med et lite barn, om jeg ikke skulle hatt en valp også! :p man blir veldig bundet!! Jeg kjenner det til kattene også, og jeg liker egentlig ikke katter.. Er redd for alle katter unntatt våre, de har vi jo hatt fra de var små. Blir jo et familiemedlem! Og jeg, som hundemenneske, tror man får enda bedre kontakt med en hund!

Ja familiemedlem blir de absolutt! Så kos :)

hadde vært deilig noen ganger å kunne dratt på spontane ferieturer, men ikke så lett alltid for vi har ikke så mange som kan passe.

Men jeg tror også det er bra for barna å ha dyr, masse kos og de lærer respekt for dyr. Ser at de har behov og følelser som oss :)

Ja familiemedlem blir de absolutt! Så kos :)

hadde vært deilig noen ganger å kunne dratt på spontane ferieturer, men ikke så lett alltid for vi har ikke så mange som kan passe.

Men jeg tror også det er bra for barna å ha dyr, masse kos og de lærer respekt for dyr. Ser at de har behov og følelser som oss :)
Absolutt! Vi har svigermor som stikker innom kattene og gir mat. De er lettere sånn! Kattene har ikke fått møte lillemor ennå. Jeg stoler hverken på ho eller de :p de har gått forbi når ho har vært i bilstolen feks, men bryr seg ikke så veldig da. Nå vil de bare være ute, og får bare være ute pga flåtten. Er inne og spiser ett par ganger om dagen..

Absolutt! Vi har svigermor som stikker innom kattene og gir mat. De er lettere sånn! Kattene har ikke fått møte lillemor ennå. Jeg stoler hverken på ho eller de :p de har gått forbi når ho har vært i bilstolen feks, men bryr seg ikke så veldig da. Nå vil de bare være ute, og får bare være ute pga flåtten. Er inne og spiser ett par ganger om dagen..

Hehe ja, der blir litt annerledes med katt kanskje :) er de kosete?

Hehe ja, der blir litt annerledes med katt kanskje :) er de kosete?
Den ene er, han kommer ikke nærme nok. Den andre er mest glad i å ligge alene. :) Han kommer bare å koser om vi rister i matposen/godteri ;)

God morgen, hatt en bra natt? Hva skal dere i dag?

God morgen :)

Her var det litt tull i natt. Sov fra 21 til 23, 2, 4 (hvor han mente det var på tide å stå opp og brukte en time på å slappe av), 7.30, 8.30 og igjen nå

Ikke nok med det, men han har funnet ut hvordan han kan snu seg selv med de soveposene :P

Dere da?

Vert oppe for mat to ganger å ellers konen ganger for tutt. Men har vert en helt grei natt :)

I dag skal vi til en kompis av sambo. Så skal jeg lage bolle å middag etter det :) å i kveld blir det strikke/jabbekveld med naboene :)

God morgen ja. :greet025:)
Nettene tilbake som normalt her med 1 oppvåkning for mat 3/4.
OJ sov natten gjennom til 7 i dag:talk017

Vi skal på loppis i dag også og masse utelek. Nydelig vær. :excited001
Traff på kompisen til OJ når vi var ute i går så det var super kjekt

Ellers har vi hatt digg frokost med egg, bacon og nybakte rundstykker her:D

Snart ferdig med to strikkeprosjekt nå også:D

God morgen ja. :greet025:)
Nettene tilbake som normalt her med 1 oppvåkning for mat 3/4.
OJ sov natten gjennom til 7 i dag:talk017

Vi skal på loppis i dag også og masse utelek. Nydelig vær. :excited001
Traff på kompisen til OJ når vi var ute i går så det var super kjekt

Ellers har vi hatt digg frokost med egg, bacon og nybakte rundstykker her:D

Snart ferdig med to strikkeprosjekt nå også:D
Woop! Så bra!

Her har plutt og jeg stått opp, mens mannen fremdeles snorker. Må vite at han tok en (tisse)bleie i natt, det må kompenseres med søvn :D

Ble ingen svømming i går grunnet bæsjebonanza (måtte til slutt bare tørke med håndklet mitt på et senter for vi kom så langt som til svømmehallen), så prøver på det igjen i dag

Regn her :/

Her var det litt tull i natt. Sov fra 21 til 23, 2, 4 (hvor han mente det var på tide å stå opp og brukte en time på å slappe av), 7.30, 8.30 og igjen nå

Ikke nok med det, men han har funnet ut hvordan han kan snu seg selv med de soveposene :P

Dere da?

Uff ikke gøy når de vil opp midt på natta :P

Han greier det ja! Her har hun ennå ikke snudd seg i senga, utrolig egentlig for hun gjør jo ikke annet når hun er våken :P

Akkurat vært noen her og hentet/kjøpt babyklær :D litt trist å se det gå egentlig :o men vi er ferdige... :/

Back
Topp