Ja jeg tenker mye på det om dagenhaha blir sånn. Tenk hva kroppene har gjennomgått da![]()
Men tenker mye at den ser fin ut med klær på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg tenker mye på det om dagenhaha blir sånn. Tenk hva kroppene har gjennomgått da![]()
Hahahaha mannfolkDet var jo greit.
Her sover frøkna på puppen.
Mannen er smådårlig,fylla har skylda..gamle gubben altså!![]()
Ikke santja god lørdagskos det![]()
Passet på i går siden kun frøkna var hjemme vettuHahahaha mannfolk
Min har bare vert dårlig en gang så lenge vi hat vert sammenmen da tok han den jammen helt ut å
![]()
Jeg hadde en pause fra jeg ble innlagt med premature rier og til frøkna var ca. 2 mnd vel.Ikke santflink du er
baker du enda mye kaker på bestilling?
eller har du en liten pause nå
![]()
Er fort gjort at det blir litt mer i godt lagPasset på i går siden kun frøkna var hjemme vettu
Skulle bare ta noen ølvel vel
OKJeg hadde en pause fra jeg ble innlagt med premature rier og til frøkna var ca. 2 mnd vel.
Nå baker jeg litt igjen, men ikke så mye som før.
Jada må få lov til det der innimellom.Er fort gjort at det blir litt mer i godt lagmen kjekt at de koser seg da
så lenge det ikke blir for ille
![]()
Nei det er helt santOKja det er da nok å henge fingrene i med så små så er ikke bare bare å få tid til kaker heller
![]()
JaJada må få lov til det der innimellom.![]()
Oj en stor en?Nei det er helt sant
Har en bryllupskake siste helgen i april.
3etgOj en stor en?![]()
då spennende med bryllupskaker
hvordan tror du din kommer til å se ut? Har du laget en plan?
![]()
Huff da...kjip starr. Ipaden ødelagt da:/?
Knuste delen av ruta dekker 1/4 av padden :/Åh nei![]()
Haha, ja gjør det og legg ut bilde!Vi har hatt dachs
Og jeg har hatt en eventyrblanding med mest dachs og australsk terrier. Ho ligna ikke på noen ting, men var veldig fin
![]()
Ja, veldig! Har lyst på hund, men da vil jeg være ferdig med småbarnsperioden.. Får holde med to katter enn så lengeNomindet er så kos å ha dyr
![]()
Ikke santJa, veldig! Har lyst på hund, men da vil jeg være ferdig med småbarnsperioden.. Får holde med to katter enn så lenge![]()
Ja, jeg kjenner det er nok med et lite barn, om jeg ikke skulle hatt en valp også!Ikke santtar jo tid, særlig med valp. Vår er 4,5år, tviler på det blir flere hunder etter han, man blir jo ganske bundet også. Men det er veldig koselig og noe dyr kommer vi nok alltid til å ha
barna er veldig opptatt av han <3
Fikk litt søvn, men hun sov urolig og våknet ofte, tok meg en lur sammen med henne midt på dagen også så det hjalpHuff da. Hvordan ble natten?
Nei jeg tenkte på din jeg3etg
Brudeparet har vært veldig konkrete med ønsker så slipper i grunn tenke så mye![]()