Skravletråd

haha blir sånn. Tenk hva kroppene har gjennomgått da;)
Ja jeg tenker mye på det om dagen :p for sliter litt med vekten. Jeg er ikke tykk men ser feil tall :p haha
Men tenker mye at den ser fin ut med klær på :p haha til å ha fødet 3 barn å vert så stor :) så er jeg veldig fornøyd :)

Ikke sant :D flink du er :D baker du enda mye kaker på bestilling? :) eller har du en liten pause nå :)
Jeg hadde en pause fra jeg ble innlagt med premature rier og til frøkna var ca. 2 mnd vel.
Nå baker jeg litt igjen, men ikke så mye som før.

Huff da...kjip starr. Ipaden ødelagt da:/?
Knuste delen av ruta dekker 1/4 av padden :/

Ha tar det ganske greit - var en ripe fra før, så er ikke bare jeg som har dunket på den. Og han innrømmer at å ha den på gulvet var langt fra lurt.. Men likevel :/

Men skal gå litt tur, svømme litt og så skal jeg nok få lurt inn noe i budsjettet ;)

Haha, ja gjør det og legg ut bilde! :) Vi har hatt dachs :) Og jeg har hatt en eventyrblanding med mest dachs og australsk terrier. Ho ligna ikke på noen ting, men var veldig fin :)

Nomin :) det er så kos å ha dyr :)

God dag :) hektisk med tre små men fått satt rumpa ned såvidt nå :P skal legge ut ikke mindre enn 3 vognbager på Finn/Facebook i dag tenkte jeg. Håper noen vil ha de da så får vi bedre plass og :)

Her sover de to små mens mann og storebror er på butikken. Ganske fint vær! Sitter ute litt :)

Håper alle får en fin dag :)

Ja, veldig! Har lyst på hund, men da vil jeg være ferdig med småbarnsperioden.. Får holde med to katter enn så lenge ;)
Ikke sant :) tar jo tid, særlig med valp. Vår er 4,5år, tviler på det blir flere hunder etter han, man blir jo ganske bundet også. Men det er veldig koselig og noe dyr kommer vi nok alltid til å ha :) barna er veldig opptatt av han <3

Ikke sant :) tar jo tid, særlig med valp. Vår er 4,5år, tviler på det blir flere hunder etter han, man blir jo ganske bundet også. Men det er veldig koselig og noe dyr kommer vi nok alltid til å ha :) barna er veldig opptatt av han <3
Ja, jeg kjenner det er nok med et lite barn, om jeg ikke skulle hatt en valp også! :p man blir veldig bundet!! Jeg kjenner det til kattene også, og jeg liker egentlig ikke katter.. Er redd for alle katter unntatt våre, de har vi jo hatt fra de var små. Blir jo et familiemedlem! Og jeg, som hundemenneske, tror man får enda bedre kontakt med en hund!

Back
Topp