Skravletråd

Godt du er bedre.
Dere reiser vel snart?
Neste søndag :D Gleder oss! Veldig spent på hvordan det skal gå med lille der nede. Er ikke så varmt der nå da, men er brått oppe i 26 gr liksom. Og lurer på hvordan det blir når vi skal ut å spise på kvelden osv.

Neste søndag :D Gleder oss! Veldig spent på hvordan det skal gå med lille der nede. Er ikke så varmt der nå da, men er brått oppe i 26 gr liksom. Og lurer på hvordan det blir når vi skal ut å spise på kvelden osv.

Ja det kan jo det.
Her gikk alt stortsett greit.
Var sjeldent ute å spiste sent, da lagde vi noe heller i leiligheten.

Ja det kan jo det.
Her gikk alt stortsett greit.
Var sjeldent ute å spiste sent, da lagde vi noe heller i leiligheten.
Ja dere var jo nettopp ja! Hva var det som ikke gikk greit da?

L må jo legges 1830-1900 ca, og det er lite forenelig med restaurant. Hun er ikke sånn som bare sovner av seg selv stille og rolig, for å si det sånn. Tror de andre er veldig innstilt på å skulle ut å spise, selv om jeg har prøvd å hinta frampå om at det kanskje ikke er helt ideelt

Ja dere var jo nettopp ja! Hva var det som ikke gikk greit da?

L må jo legges 1830-1900 ca, og det er lite forenelig med restaurant. Hun er ikke sånn som bare sovner av seg selv stille og rolig, for å si det sånn. Tror de andre er veldig innstilt på å skulle ut å spise, selv om jeg har prøvd å hinta frampå om at det kanskje ikke er helt ideelt

Litt dotter i ørene på flytur.
Litt trøblete for meg på restaurant, men det er ikke noe nytt.

dele dere da?
Vi var ute på kveldstid kun en kveld. Det gikk greit nok...måtte ut av restauranten litt :p

Litt dotter i ørene på flytur.
Litt trøblete for meg på restaurant, men det er ikke noe nytt.

dele dere da?
Vi var ute på kveldstid kun en kveld. Det gikk greit nok...måtte ut av restauranten litt :p
Huffda :( Var det første flyturen eller?

Trøblete? Pga allergien din?

Jeg har sagt at dem bare kan dra ut å spise, og jeg kan være igjen med L. Men tror mannen tenker litt mer at det kommer til å gå bra. Men det har jeg ingen tro på egentlig :P

Huffda :( Var det første flyturen eller?

Trøblete? Pga allergien din?

Jeg har sagt at dem bare kan dra ut å spise, og jeg kan være igjen med L. Men tror mannen tenker litt mer at det kommer til å gå bra. Men det har jeg ingen tro på egentlig :p

Nei snuppa hadde flydd før også.
Ja det er nesten så de blir redd når jeg ramser opp og forklarer:p
Jeg tror du har rett;)Gikk jo for all del greit nok, men jeg fikk ikke spist opp halvparten av maten engang og bærte henne mye inne og måtte utenfor å trille:pSå sovnet hun , men da ville OJ hjem;)

Nei snuppa hadde flydd før også.
Ja det er nesten så de blir redd når jeg ramser opp og forklarer:p
Jeg tror du har rett;)Gikk jo for all del greit nok, men jeg fikk ikke spist opp halvparten av maten engang og bærte henne mye inne og måtte utenfor å trille:pSå sovnet hun , men da ville OJ hjem;)
Hehe! Det er litt sånn jeg ser for meg at det blir ja ;) Jaja, får finne på hyggelige ting i huset på kvelden i stedenfor tror jeg. Får vel prøve å ta henne med ut, men det er jo jeg som ender opp med bæring, trilling osv likevel, og det kan jeg bare si med en gang at jeg ikke kommer til å orke :P

Hehe! Det er litt sånn jeg ser for meg at det blir ja ;) Jaja, får finne på hyggelige ting i huset på kvelden i stedenfor tror jeg. Får vel prøve å ta henne med ut, men det er jo jeg som ender opp med bæring, trilling osv likevel, og det kan jeg bare si med en gang at jeg ikke kommer til å orke :p
Ja kan jo tro at min mann gikk utenfor der han satt å gaflet i seg:p

Back
Topp