Skravletråd

God morgen :)
Vert oppe for mat to ganger å ellers konen ganger for tutt. Men har vert en helt grei natt :)

I dag skal vi til en kompis av sambo. Så skal jeg lage bolle å middag etter det :) å i kveld blir det strikke/jabbekveld med naboene :)

Det høres koselig ut :) har du begynt å strikke?

Storebror har vært ute på besøk, de små sover nå,
har vært noen her å kjøpt/hentet babyklær,
vi har støvsuget og vasket hele huset puhh..
Vi får besøk etterpå så må snart lage Pizzadeig..
Mannen ser på video om hvordan beskjære frukt-trær hehe! Litt å gjøre med hage :P

God morgen ja. :greet025:)
Nettene tilbake som normalt her med 1 oppvåkning for mat 3/4.
OJ sov natten gjennom til 7 i dag:talk017

Vi skal på loppis i dag også og masse utelek. Nydelig vær. :excited001
Traff på kompisen til OJ når vi var ute i går så det var super kjekt

Ellers har vi hatt digg frokost med egg, bacon og nybakte rundstykker her:D

Snart ferdig med to strikkeprosjekt nå også:D

Heldig.. Hehe :)
God dag :)

Kos dere ute, her er det regn og vind i dag :/ men får snart besøk :) storebror har allerede vært på besøk og leker på rommet nå. De to små sover

Uff ikke gøy når de vil opp midt på natta :P

Han greier det ja! Her har hun ennå ikke snudd seg i senga, utrolig egentlig for hun gjør jo ikke annet når hun er våken :P

Akkurat vært noen her og hentet/kjøpt babyklær :D litt trist å se det gå egentlig :o men vi er ferdige... :/
Det skjønner jeg godt. Synes det er trist bare det å pakke ned det som er for lite nå, jeg :/

Luringen var i full gang helt til vi satte han i bilsetet - skal svømme litt straks :) kjørte litt lengre enn nødvendig for å gi han en lang nok lur for svømming :)

Woop! Så bra!

Her har plutt og jeg stått opp, mens mannen fremdeles snorker. Må vite at han tok en (tisse)bleie i natt, det må kompenseres med søvn :D

Ble ingen svømming i går grunnet bæsjebonanza (måtte til slutt bare tørke med håndklet mitt på et senter for vi kom så langt som til svømmehallen), så prøver på det igjen i dag

Regn her :/
Ja r så deilig når det skjer:D

Hihi ja kjekt å kunne sove litt lenger for han :)

Åhh såpass...her kom det STORE MENGDER i morges...:P

Det høres koselig ut :) har du begynt å strikke?

Storebror har vært ute på besøk, de små sover nå,
har vært noen her å kjøpt/hentet babyklær,
vi har støvsuget og vasket hele huset puhh..
Vi får besøk etterpå så må snart lage Pizzadeig..
Mannen ser på video om hvordan beskjære frukt-trær hehe! Litt å gjøre med hage :P
Så herlig å effektiv dag da :D

Ja men jeg er veldig bybegynner :/ så eneste jeg klarer er denne :p
ImageUploadedByBV Forum1460894272.033460.jpg

Men jenta likte den veldig godt hun da :)

Vi har vært ute siden vi stod opp i dag mer eller mindre...deilig vær her i dag, men litt mer vind utover...
Deilig i solen, men det er da virkelig ikke så varmt at barn skal gå i flip flops og shorts!!! omg!!
Det er april og faktisk bare 9grader!

upload_2016-4-17_14-9-28.pngSå skjønn koffert:D

Gleder meg sånn til togbordet kommer til uken:D Ikke minst se ansiktet til OJ:D

Søt den var:) Skal du strikke flere slike eller prøve deg på noe annet:)?
Jeg er snart ferdig med noen prosjekter nå. Tar tid:P
Hvilke du holder på med?

Takk :) jeg holder på med en til slik :) til venninnen hennes :) men den tar veldig lang tid for den lysta har ikke vert der på ei stund nå :p

Vi har vært ute siden vi stod opp i dag mer eller mindre...deilig vær her i dag, men litt mer vind utover...
Deilig i solen, men det er da virkelig ikke så varmt at barn skal gå i flip flops og shorts!!! omg!!
Nei så varmt er det jammen ikke :o

Vi har endelig fått nytt kjøleskap :D rett over påske få fikk vi solgt kombo skapet så nå har vi ett helt :D det er så sinnsykt deilig :D

Det skjønner jeg godt. Synes det er trist bare det å pakke ned det som er for lite nå, jeg :/

Luringen var i full gang helt til vi satte han i bilsetet - skal svømme litt straks :) kjørte litt lengre enn nødvendig for å gi han en lang nok lur for svømming :)

Ikke sant :/

Godt å være uthvilt før svømming ja :) håper dere har kosa dere :)

Oida så du noen ute med det på?

Back
Topp