Smart!Spennende utfordring - la ut link på november, for litt info (for de som ikke stalker generelt)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Smart!Spennende utfordring - la ut link på november, for litt info (for de som ikke stalker generelt)
Her er alt bra! Fått ukeshandlla idag så er veldig fornøyd med det! Hvordan er det med dere?spennendebra med dere?
Vi var ute ganske lenge i dag - dro og hentet mannen på jobb, så var en times gåtur bare der. Så en tur innom biblioteket og plukket opp en strikkebok - får se om jeg finner ut av detDet ble vått ja! Bleiene pleier å holde morgenen egentlig, men hender det skjer sånne uhell.
Har ukeshandla idag. Fornøyd med å ha fått alle middagene på plass. Desverre blir det ofte sånn at når jeg farter ute, så forstyrrer det søvnmønsteret til frøkna, og så blir hun sutrete.. så føler at jeg bærer og bærer idag.
Dere har gjort da?
Ok! Nei hun her har egentlig denne rytmen:Vi var ute ganske lenge i dag - dro og hentet mannen på jobb, så var en times gåtur bare der. Så en tur innom biblioteket og plukket opp en strikkebok - får se om jeg finner ut av det![]()
Her er det ingen rutiner ennå. Han sover når det faller ham inn, og heller spesielt hvis vi går i sele eller vognmen ja, blir en del gåing
Så greit å ha et mønster på detOk! Nei hun her har egentlig denne rytmen:
Kort hvil på mårran (ca kl 09), en lengre på helst 2 t eller mer kl 11-12. Og en kort lur igjen ca kl 16. Hvis den lange hvilen hennes blitær forstyrra så blir det ofte litt feil. Og alt som innebærer at jeg ikke kan bære henne eller konstant trille, gjør at det blir forstyrrelse.
Strikkebok ja.. Du strikker ikke mye fra før eller?
Bæresela er veldig opp og ned med om hun vil ha eller ikke. Oftest bysser jeg henne i armene mine. Mens jeg går på gulvet. Thats the only way! Og så må hun gråte litt før hun sovnerSå greit å ha et mønster på det![]()
Men skjønner at det fort kan bli litt kaos da, når det ikke overholdes
Har konstant bæresele tilgjengelig da ?
Nei, er en strikkenoob. Tenkte å se om jeg fant noe stilig og be mamma lage, men bør vel prøve først selv?![]()
Jeg vet ikke ennå, tror jeg skal starte med noe enkelt!!Bæresela er veldig opp og ned med om hun vil ha eller ikke. Oftest bysser jeg henne i armene mine. Mens jeg går på gulvet. Thats the only way! Og så må hun gråte litt før hun sovner![]()
Åh, jeg vil og lære meg å strikke! Er jo sååå mye fint å strikke til barn! Jeg hekler, og det er ho fint det og men...
Får gjøre meg ferdig med prosjektet jeg holder på med nå, før jeg starter med noe nytt i hvert fall
Hva tenker du å strikke?
Dalekjolen, både hekling og sying - noe jeg er veldig lite dreven på. Veldig spent på om jeg greier knappehullene fint. Det har jeg nemlig aldri gjort før.Jeg vet ikke ennå, tror jeg skal starte med noe enkelt!!
Så en utrolig søt matrosdress med oppskrift, men DET er nok ikke riktig prosjekt for en nybegynner
Hva hekler du på nå? Eller er det annet prosjekt?
Oj!! Så stiligDalekjolen, både hekling og sying - noe jeg er veldig lite dreven på. Veldig spent på om jeg greier knappehullene fint. Det har jeg nemlig aldri gjort før.
Kjedelig med slike kvelderIngen som vil sove her i kveld![]()
Her er det også litt tull.. Våkner hvert gang jeg tror jeg kan liste meg ut...Ingen som vil sove her i kveld![]()
Åååh det så godt! Satser på at de er like gidde som de høres ut somSkal ha nabo barsel gruppa her på lunsj i morgenså nå baker jeg brød
åtte de bare bli gode :/ har trykket nedi oliven å.. Jeg som ikke liker det en gang
men de så så gode ut de brødene så da måtte jeg bare prøve
![]()
Den ser jegSå bra! Mi har vært så sutrete de siste dagene, så kjenner det hadde vært litt greit med sutt!
Satser på detÅååh det så godt! Satser på at de er like gidde som de høres ut som![]()
Dere får kose dere masse i morgen![]()
Veldig stasSatser på det![]()
Kose oss det gjør vi nok uansettkjekt med nytt felt når det popper babyer over alt
tihi
Hei hårdotten!Satser på det![]()
Kose oss det gjør vi nok uansettkjekt med nytt felt når det popper babyer over alt
tihi
Ikke? Her driver mannen å legger største. Minsta har endelig sovna på meg etter 40 min byssing.Ingen som vil sove her i kveld![]()