Å hva er galt ?Sort treningstights fra kari traa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å hva er galt ?Sort treningstights fra kari traa
evt. de har sovna begge. ikkekommet ned iallefallIkke sovna enda?
veldig gjennomsiktigÅ hva er galt ?![]()
oi det er mye!! håpe det bedrer seg daHan var oppe å ville ha tutte. 15 ganer mellom 12-02 i nattå sånn er det ofte
så jeg var rimelig trøtt i dag
jammen godt det var jeg dom skulle følge 1 klassingene
så jeg fikk våknet litt
![]()
Ikke sant :/oi det er mye!! håpe det bedrer seg da
Har en gruppe satt opp av hs, som treffes en gang hver måned ca.Er to med 4 å så er det en 3 med 8. Men den siste ser jeg ikke så mye :/ jeg har ikke tid![]()
Dere da?![]()
S¨å det blir liksom litt voldsomt
Åhh så fine de ble
Den ser jegS¨å det blir liksom litt voldsomt![]()
Her vill den gruppen fra Hs møtes en dag i ukenHar en gruppe satt opp av hs, som treffes en gang hver måned ca.
Utover det er det noen grupper fra forum/fb som møtes av og til - neste så tidlig som på fredag![]()
Så bra! Bare bra her, ble litt tull med soving siden hun sov så lenge i sta så nå blir hun vel våken hele kveldenHer er alt bra! Fått ukeshandlla idag så er veldig fornøyd med det! Hvordan er det med dere?
Det er jo typisk!Så bra! Bare bra her, ble litt tull med soving siden hun sov så lenge i sta så nå blir hun vel våken hele kveldenmen det går jo bra
![]()
Det er jo typisk!Er hun ikke trøtt da?
Min er så veldig urolig nå, så må ha puppen ute hele tida. Vet ikke hva det er som har plaga henne de siste dagene..
Tihi ja de så jo slik utMarihøne-brødmums
![]()
Åh, ja sånn ja! Nå er hun vel sovna?Hun sov to timer og var våken fem timer og ett kvarter!! Hjelpes. Hun er aldri våken så lengeså da ble jo siste duppen alt for sent og nå som hun pleier å legge seg er hun lys våken hehe
ja ja
Uffda så slitsomt :/ det er så vanskelig når de ikke kan si hva som er feil :/
Huff...var 2 stk urolige små her i kveld også,men løsnet til slutt heldigvis. Måtte de sove godt i natt.Bah, her er det en som er skikkelig urolig.. Klarer ikke å finne søvna ordentlignå går pappa'n rundt med han og jeg er så trøtt at jeg vet nesten ikke hva jeg heter
![]()