Skravletråd

Skal ha nabo barsel gruppa her på lunsj i morgen :p så nå baker jeg brød :o åtte de bare bli gode :/ har trykket nedi oliven å.. Jeg som ikke liker det en gang :p men de så så gode ut de brødene så da måtte jeg bare prøve :p
Koselig med barselgruppe! Er dere mange?
Brødene blir sikkert gode!! :)

Skal ha nabo barsel gruppa her på lunsj i morgen :p så nå baker jeg brød :eek: åtte de bare bli gode :/ har trykket nedi oliven å.. Jeg som ikke liker det en gang :p men de så så gode ut de brødene så da måtte jeg bare prøve :p

Kjekt med besøk da:):) De blir nok gode skal du se. Du er jo så flink:D

Ja, kun 2 som vil sove her . Og det er de voksne:P
Men ser ut til å gå seg til nå
Hehehe uff :P er det ikke typisk at de velger å gjøre det samme kvelden å :/

Godt det da :D her sluknet han på minuttet men har en tendens til å styre veldig på nettene men jeg håper på en god natt likevel :)

Hehehe uff :p er det ikke typisk at de velger å gjøre det samme kvelden å :/

Godt det da :D her sluknet han på minuttet men har en tendens til å styre veldig på nettene men jeg håper på en god natt likevel :)
Åh hvor mye er han våken da?

Nå er nabogjengen 4 :) men det er bare denne gaten . Vi kunne nok ha tatt med oss flere men syntes det er litt kos når vi ikke er for mange å jeg :)
Vi er 7 i vår gruppe, og vi kunne ikke vært fler synes jeg. Skal jo tross alt ha plass å være hos hverandre med babyer og det som følger med, så :) Men er såå fornøyd med gruppa! Er gjengen fra bassengtreninga jeg gikk på i svangerskapet.

Back
Topp