Nei usj, ikke noe morro med syke småså bra han er bedre i dag
ja klager ikke om han fortsettern med sutt
Ikke sant, skulle gjerne sett at hun her tok smokk, men ikke tale om hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei usj, ikke noe morro med syke småså bra han er bedre i dag
ja klager ikke om han fortsettern med sutt
Alt blir litt lettere med suttIkke sant, skulle gjerne sett at hun her tok smokk, men ikke tale om hehe![]()
God morgen og god mandag!
Håper dere har sovet godt
Har vel egentlig det, selv om jeg kunne ønske at dagen ikke trengte å starte halv seks. Men han var på våken, så da ble det til at vi sto opp![]()
hihi ja, lillegutt (mellomste) er helt vill etter smokkAlt blir litt lettere med sutt![]()
God morgen! Lykke til på kontroll! Skjønner at du gruer deg.. vi skal i morgen og jeg gruer meg ogsåGod morgenaltfor tidlig!
her starta dagen med bæsjelbleie ti over seksopp annenhver time i natt også :/ skal på 5 mnd kontroll i dag og det må jeg si jeg gruer meg litt til
Har dere planer?
Synes det jeg og - men sover igjen nå daGod morgen!Litt tidlig det ja
![]()
Du få gå inn på generelt og seHva er det for noe...?
Det var jo braSynes det jeg og - men sover igjen nå da![]()
spennendeDu få gå inn på generelt og sekommer ny premie på verdi av 2700 kr hvis de nye kravene oppnås. Er krav til trådstarting og antsll innlegg på hele forumet hele uka
![]()
Spennende utfordring - la ut link på november, for litt info (for de som ikke stalker genereltDu få gå inn på generelt og sekommer ny premie på verdi av 2700 kr hvis de nye kravene oppnås. Er krav til trådstarting og antsll innlegg på hele forumet hele uka
![]()
Halv seks er tidlig ja! Her var det kl seks. Da var det tiss på pysjen hennes, på underlaget hun ligger på og på meg! Så stod opp å fikk vaska lille og så var det å hoppe i dusjen selv!God morgen og god mandag!
Håper dere har sovet godt![]()
Har vel egentlig det, selv om jeg kunne ønske at dagen ikke trengte å starte halv seks. Men han var på våken, så da ble det til at vi sto opp![]()
Sov han med sutten i natt eller?Alt blir litt lettere med sutt![]()
Ikke akkurat. Er lyst ute, men veldig grått :/ dere da?Det var jo braSol hos dere?
Ajaj, litt "våt" start på dagen på dere :OHalv seks er tidlig ja! Her var det kl seks. Da var det tiss på pysjen hennes, på underlaget hun ligger på og på meg! Så stod opp å fikk vaska lille og så var det å hoppe i dusjen selv!Sovet ganske greit i natt da
![]()
NeiSov han med sutten i natt eller?
Kanskje det letter snart? Sol herIkke akkurat. Er lyst ute, men veldig grått :/ dere da?
Veldighihi ja, lillegutt (mellomste) er helt vill etter smokkenklere enn å skulle ut med puppen hele tiden
![]()
Håper detKanskje det letter snart? Sol her![]()
Det er ikke noe godt! Jeg har blitt så herdet nå at jeg ikke blir sår lenger heldigvisVeldigåsså blir puppen sår av og bli suttet på
for han vil helst sove med den i munn hele tiden
![]()