Skravletråd

Nei usj, ikke noe morro med syke små:( så bra han er bedre i dag:) ja klager ikke om han fortsettern med sutt

Ikke sant, skulle gjerne sett at hun her tok smokk, men ikke tale om hehe :P

God morgen og god mandag!
Håper dere har sovet godt :)

Har vel egentlig det, selv om jeg kunne ønske at dagen ikke trengte å starte halv seks. Men han var på våken, så da ble det til at vi sto opp :)

God morgen! :) Litt tidlig det ja :o

Et nok utviklingstrinn ja - her er vi såvidt tilbake i den rytmen du nevner (4-3-3-1-1 stort sett ), usikker på hvor lenge det vil vare..

Her sover poden - sover på siden med kattepus bak seg, får se om det hjelper ;)
Statet jo med at hun vekket ham ved å tråkke på han, glad hun hjalp med å få han til å sove igjen :P

God morgen :) altfor tidlig!
her starta dagen med bæsjelbleie ti over seks :p opp annenhver time i natt også :/ skal på 5 mnd kontroll i dag og det må jeg si jeg gruer meg litt til :(
Har dere planer?
God morgen! Lykke til på kontroll! Skjønner at du gruer deg.. vi skal i morgen og jeg gruer meg også :P Men det går jo bra!!

Du få gå inn på generelt og se :) kommer ny premie på verdi av 2700 kr hvis de nye kravene oppnås. Er krav til trådstarting og antsll innlegg på hele forumet hele uka :)
Spennende utfordring - la ut link på november, for litt info (for de som ikke stalker generelt ;) )

God morgen og god mandag!
Håper dere har sovet godt :)

Har vel egentlig det, selv om jeg kunne ønske at dagen ikke trengte å starte halv seks. Men han var på våken, så da ble det til at vi sto opp :)
Halv seks er tidlig ja! Her var det kl seks. Da var det tiss på pysjen hennes, på underlaget hun ligger på og på meg! Så stod opp å fikk vaska lille og så var det å hoppe i dusjen selv! :) Sovet ganske greit i natt da :)

Halv seks er tidlig ja! Her var det kl seks. Da var det tiss på pysjen hennes, på underlaget hun ligger på og på meg! Så stod opp å fikk vaska lille og så var det å hoppe i dusjen selv! :) Sovet ganske greit i natt da :)
Ajaj, litt "våt" start på dagen på dere :O

Her pleier han å vekke meg når bleia er på vei til å bli for full. Så byttet i 4tiden, så igjen 5.30 - er generelt ett bytte i de tidene uansett

Godt dere fikk sovet godt ellers da :) planer for dagen?

Kanskje det letter snart? Sol her :)
Håper det :) i så fall vurderer jeg å vente med turen til litt senere, gå til biblioteket og hente mannen på jobb :) koselig tur hvis det er sol ^^

Kontroll i morgen?

Veldig:) åsså blir puppen sår av og bli suttet på:p for han vil helst sove med den i munn hele tiden:p
Det er ikke noe godt! Jeg har blitt så herdet nå at jeg ikke blir sår lenger heldigvis :P

Back
Topp