Skravletråd

Blir litt smågal av denne sutreperioden L er inne i nå. Fornøyd i max 10 min av gangen. Må bære henne rundt eller amme. Gjør seg ferdig m måltidene etter 3 min, mistenker at hun ikke gjør seg helt mett.. virker generelt mer trøtt og sutrete. Andre som har det sånn?

Det ble vått ja! Bleiene pleier å holde morgenen egentlig, men hender det skjer sånne uhell.

Har ukeshandla idag. Fornøyd med å ha fått alle middagene på plass. Desverre blir det ofte sånn at når jeg farter ute, så forstyrrer det søvnmønsteret til frøkna, og så blir hun sutrete.. så føler at jeg bærer og bærer idag.

Dere har gjort da?
Vi var ute ganske lenge i dag - dro og hentet mannen på jobb, så var en times gåtur bare der. Så en tur innom biblioteket og plukket opp en strikkebok - får se om jeg finner ut av det :)

Her er det ingen rutiner ennå. Han sover når det faller ham inn, og heller spesielt hvis vi går i sele eller vogn :P men ja, blir en del gåing

Vi var ute ganske lenge i dag - dro og hentet mannen på jobb, så var en times gåtur bare der. Så en tur innom biblioteket og plukket opp en strikkebok - får se om jeg finner ut av det :)

Her er det ingen rutiner ennå. Han sover når det faller ham inn, og heller spesielt hvis vi går i sele eller vogn :P men ja, blir en del gåing
Ok! Nei hun her har egentlig denne rytmen:
Kort hvil på mårran (ca kl 09), en lengre på helst 2 t eller mer kl 11-12. Og en kort lur igjen ca kl 16. Hvis den lange hvilen hennes blitær forstyrra så blir det ofte litt feil. Og alt som innebærer at jeg ikke kan bære henne eller konstant trille, gjør at det blir forstyrrelse.

Strikkebok ja.. Du strikker ikke mye fra før eller?

Ok! Nei hun her har egentlig denne rytmen:
Kort hvil på mårran (ca kl 09), en lengre på helst 2 t eller mer kl 11-12. Og en kort lur igjen ca kl 16. Hvis den lange hvilen hennes blitær forstyrra så blir det ofte litt feil. Og alt som innebærer at jeg ikke kan bære henne eller konstant trille, gjør at det blir forstyrrelse.

Strikkebok ja.. Du strikker ikke mye fra før eller?
Så greit å ha et mønster på det :)
Men skjønner at det fort kan bli litt kaos da, når det ikke overholdes

Har konstant bæresele tilgjengelig da ?

Nei, er en strikkenoob. Tenkte å se om jeg fant noe stilig og be mamma lage, men bør vel prøve først selv? :P

Så greit å ha et mønster på det :)
Men skjønner at det fort kan bli litt kaos da, når det ikke overholdes

Har konstant bæresele tilgjengelig da ?

Nei, er en strikkenoob. Tenkte å se om jeg fant noe stilig og be mamma lage, men bør vel prøve først selv? :P
Bæresela er veldig opp og ned med om hun vil ha eller ikke. Oftest bysser jeg henne i armene mine. Mens jeg går på gulvet. Thats the only way! Og så må hun gråte litt før hun sovner :P

Åh, jeg vil og lære meg å strikke! Er jo sååå mye fint å strikke til barn! Jeg hekler, og det er ho fint det og men...
Får gjøre meg ferdig med prosjektet jeg holder på med nå, før jeg starter med noe nytt i hvert fall:D

Hva tenker du å strikke?

Bæresela er veldig opp og ned med om hun vil ha eller ikke. Oftest bysser jeg henne i armene mine. Mens jeg går på gulvet. Thats the only way! Og så må hun gråte litt før hun sovner :P

Åh, jeg vil og lære meg å strikke! Er jo sååå mye fint å strikke til barn! Jeg hekler, og det er ho fint det og men...
Får gjøre meg ferdig med prosjektet jeg holder på med nå, før jeg starter med noe nytt i hvert fall:D

Hva tenker du å strikke?
Jeg vet ikke ennå, tror jeg skal starte med noe enkelt!!

Så en utrolig søt matrosdress med oppskrift, men DET er nok ikke riktig prosjekt for en nybegynner :P

Hva hekler du på nå? Eller er det annet prosjekt?

Jeg vet ikke ennå, tror jeg skal starte med noe enkelt!!

Så en utrolig søt matrosdress med oppskrift, men DET er nok ikke riktig prosjekt for en nybegynner :P

Hva hekler du på nå? Eller er det annet prosjekt?
Dalekjolen, både hekling og sying - noe jeg er veldig lite dreven på. Veldig spent på om jeg greier knappehullene fint. Det har jeg nemlig aldri gjort før.

Vedlegg

• 1460395924540.jpg
    1460395924540.jpg
    56,8 KB · Visninger: 8
Dalekjolen, både hekling og sying - noe jeg er veldig lite dreven på. Veldig spent på om jeg greier knappehullene fint. Det har jeg nemlig aldri gjort før.
Oj!! Så stilig :)
Ja, knapper er ikke alltid så enkelt å få til

Skal se om jeg har klart å legge klumpen nå :P

Skal ha nabo barsel gruppa her på lunsj i morgen :p så nå baker jeg brød :o åtte de bare bli gode :/ har trykket nedi oliven å.. Jeg som ikke liker det en gang :p men de så så gode ut de brødene så da måtte jeg bare prøve :p

Skal ha nabo barsel gruppa her på lunsj i morgen :p så nå baker jeg brød :o åtte de bare bli gode :/ har trykket nedi oliven å.. Jeg som ikke liker det en gang :p men de så så gode ut de brødene så da måtte jeg bare prøve :p
Åååh det så godt! Satser på at de er like gidde som de høres ut som :)

Dere får kose dere masse i morgen :)

Back
Topp