Jada, pupp pupp hehe..Hehehe, skal prøve å finstille siktetfortsatt bare pupping på natta? Hvordan går det med grøtspisingen?
Hun spiser litt grøt nå ja
Ikke sånn voldsomt interessert da..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada, pupp pupp hehe..Hehehe, skal prøve å finstille siktetfortsatt bare pupping på natta? Hvordan går det med grøtspisingen?
Det hørtes godt utHavregryn med blåbær og lettmelk, og litt oppskåret mango![]()
Jaaaaaa .D![]()
![]()
Havregrøt! Blir visst aldri leiHar dere spist til frokost i dag da?
ja takk hehe.. men litt langt unnaDriver å rydder...vil noen ha klær?
Nystekt havrebrødHar dere spist til frokost i dag da?
Ja, gjør det!Skal oppover i mai, skal passe på å slippe ned litt ekstra når vi flyr over Trheim..![]()
Haha, får nok ikke på meg dine klærDriver å rydder...vil noen ha klær?
hehe jeg tenkte barneklærHaha, får nok ikke på meg dine klærfremdeles 6 kg fra startvekt og 10 kg fra trivselsvekt
![]()
Hihihi søøøtLille er så søt når han ligger på gulvetser på lekene sine, spreller med føttene og skyver seg bakover
og ser forvirra ut han oppdager at han er lengre unna de
![]()
Hahahahehe jeg tenkte barneklærmen var kanskje ikke det nei
![]()
Hehe nei, det kan være en utfordring det der.. Trenger noe mer klær selvHahaha![]()
jeg tenker bare på egne klær for tiden
begynner å få litt panikk for vår og sommer sesongen
syns ikke klærne sitter noe fint lengre :O
Ja nei... knekkebrød er godt, men det metter jo ikke ordentligOhh farlig
Hehe så langt har det blitt 2 knekkebrød med ost her...kjenner jeg må ha noe merDet metter ikke et matvrak
![]()
Hehehe!Hehe begge delermen mente lakris
![]()
Er maks 20 sek på ryggen han her og. Men trives godt på magen, så han blir ikke så fort utålmodig nåHihihi søøøtHer er hun fortsatt veldig på å skulle snu seg hele tiden og bli strandet på magen
![]()
Haha, søtt ♡Lille er så søt når han ligger på gulvetser på lekene sine, spreller med føttene og skyver seg bakover
og ser forvirra ut han oppdager at han er lengre unna de
![]()
Har gått å venta på vektnedgangen i flere mnd nå, men må nok bare biteni det sure eple og kjøpe inn nytt og størreHehe nei, det kan være en utfordring det der.. Trenger noe mer klær selvMen har et håp om å gå ned litt mer da så vet ikke hvor mye jeg vil kjøpe nå heller
![]()