God morgen.God morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen.God morgen![]()
Popcorn er nammeSjokolaaaadeeeee ♡♡♡♡ Og så er jeg veldig glad i popcorn og lakris![]()
Fikk ikke til å sette inn bilde i innlegget nå... skal prøve etterpå
Det så jo kjempe fint utSånn ble det hos frisøren. Legger seg jo liksom ikke heeelt like fint npr jeg ordner der selv da![]()
Ja får detHehe nei, skjønner det jaDu får tenke litt på det.
Har ei venninne som jobber på black and white i violgataDet så jo kjempe fint utLekker frisyre
Hvor klipper du deg hen
?
Ja samme hergleder meg til sommer med frukt og bær i hagen![]()
HAHAHHA liker kål men ikke så glad i det altsÅ:O:OHerlighet jeg leste "bedre med hver sin kål".. Litt trøtt i hodet![]()
AhaHar ei venninne som jobber på black and white i violgataIkke langt fra parken
![]()
FniiisHAHAHHA liker kål men ikke så glad i det altsÅ:O:O![]()
Vår nok det han ville - og i går vant han.. Men sov videre til 9, så føler at jeg har klokket inn mer søvn enn til vanligGod morgenville ha dere oppe på rommet han da
luringen
![]()
Ble lang kveld på meg. Fikk en skikkelig kul i puppen, sikkert melkekjertel eller tett melkegang eller noe :/ lå å masserte og hadde på varmeflaske og venta på at lille skulle våkne og spisefikk den bort heldigvis
![]()
Hvordan går det med amming og flaske hos dere?
Tror kanskje ikke den er så gammel, den salongen. Hun jeg går til er veldig veldig flink! Blir alltid fornøyd når jeg har vært hos henneAhaikke hørt om den salongen, men vet hvor den gaten er
![]()
Det er det! Hehe, nei smaken er som baken sies det visst...Popcorn er nammeLakris liker jeg ikke gitt
![]()
Vår ikke så ille egentlig. Sov til litt over 3, så igjen kl 6 og så nesten helt til 9. Ble bedre enn forventetGod morgen
Ahh, hvordan gikk natten videre da?
Han koser seg fremdeles med svømming?I dag er det svømming på storebror![]()
Puh, slitsomt! Litt bedre enn deres natt herHei hei, det gikk greitSov først 1t og 40 min i egen seng og så 2 t til i egen seng, 1,5t hos meg , 1t,1t.. osv hehe .. såååå det var bedre enn i går!! men kan gjerne sove ennå bedre
Dere da?
God morgen![]()
Sovet godt?