Skravletråd

Hehehe, skal prøve å finstille siktet ;) fortsatt bare pupping på natta? Hvordan går det med grøtspisingen?
Jada, pupp pupp hehe..
Hun spiser litt grøt nå ja :) Har ikke helt skjønt det, strekker ut tunga og skal lepje det i seg som en katt hehe
Ikke sånn voldsomt interessert da..

Neimenn så var det gråvær i dag også da gitt :P

Lille er så søt når han ligger på gulvet :) ser på lekene sine, spreller med føttene og skyver seg bakover ;) og ser forvirra ut han oppdager at han er lengre unna de ;)

Lille er så søt når han ligger på gulvet :) ser på lekene sine, spreller med føttene og skyver seg bakover ;) og ser forvirra ut han oppdager at han er lengre unna de ;)
Hihihi søøøt :D Her er hun fortsatt veldig på å skulle snu seg hele tiden og bli strandet på magen :P

Hahaha :D :D jeg tenker bare på egne klær for tiden :p begynner å få litt panikk for vår og sommer sesongen ;) syns ikke klærne sitter noe fint lengre :O
Hehe nei, det kan være en utfordring det der.. Trenger noe mer klær selv :o Men har et håp om å gå ned litt mer da så vet ikke hvor mye jeg vil kjøpe nå heller :P

Hihihi søøøt :D Her er hun fortsatt veldig på å skulle snu seg hele tiden og bli strandet på magen :P
Er maks 20 sek på ryggen han her og. Men trives godt på magen, så han blir ikke så fort utålmodig nå :D og jaggu har han ikke krype/åle teknikken klar :O bøyer det ene benet og skyver i fra. Kommer ikke av flekken da :P men skyver seg rundt omkring med hendene :)

Hehe nei, det kan være en utfordring det der.. Trenger noe mer klær selv :o Men har et håp om å gå ned litt mer da så vet ikke hvor mye jeg vil kjøpe nå heller :P
Har gått å venta på vektnedgangen i flere mnd nå, men må nok bare biteni det sure eple og kjøpe inn nytt og større ;)

Back
Topp