Ja det virker som han liker det veldig godtHan koser seg fremdeles med svømming?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det virker som han liker det veldig godtHan koser seg fremdeles med svømming?
uhh det er tidlig.. zz..Puh, slitsomt! Litt bedre enn deres natt hergikk 2-3 timer mellom ammingene. Opp kl 6.20.. Snork
![]()
Sovet veldig godt... Lillesnupp er på 4 uka med sammenhengende søvn fra 20-08kun ett par netter innimellom med litt pupp..
Dere da? Skal dere noe kjekt i dag?
Så flott at amminga fungererVår nok det han ville - og i går vant han.. Men sov videre til 9, så føler at jeg har klokket inn mer søvn enn til vanligAmmingen har tatt seg opp, så det er kun en flaske om kvelden av og til. Får smaksprøver og, men merker Ingen forskjell på søvn
Oj, bra du fikk den vekk - det er så himla vondt hvis man ikke får det vekk
Hvordan var natten deres da?
:O :OSovet veldig godt... Lillesnupp er på 4 uka med sammenhengende søvn fra 20-08kun ett par netter innimellom med litt pupp..
Dere da? Skal dere noe kjekt i dag?
![]()
![]()
Ikke misunnelig i det hele tatt
![]()
![]()
:O :O
Okei så bra dATror kanskje ikke den er så gammel, den salongen. Hun jeg går til er veldig veldig flink! Blir alltid fornøyd når jeg har vært hos henne![]()
Vil også ha sovestøv.. Men ikke send det på meg da, men på snuppa mi haha.. jeg har nok selvHeheja, kan ikke klage jeg! Veldig veldig takknemmelig!
Mannen elsker det daDet er det! Hehe, nei smaken er som baken sies det visst...![]()
Det er jo ikke så gale nei.Vår ikke så ille egentlig. Sov til litt over 3, så igjen kl 6 og så nesten helt til 9. Ble bedre enn forventet
Dere da?
Vil også ha sovestøv.. Men ikke send det på meg da, men på snuppa mi haha.. jeg har nok selv
Baken? Eller lakris?Mannen elsker det da![]()
Spiste først to brødskiver. Så kom mannem hjem med innbakte pølser og skolebrød. Hadde vært innom bakern han se! Så jeg er enda stappmett! Du da?Har dere spist til frokost i dag da?
Ohh farligSpiste først to brødskiver. Så kom mannem hjem med innbakte pølser og skolebrød. Hadde vært innom bakern han se! Så jeg er enda stappmett! Du da?
Har dere spist til frokost i dag da?