Skravletråd

Vår nok det han ville - og i går vant han.. Men sov videre til 9, så føler at jeg har klokket inn mer søvn enn til vanlig :) Ammingen har tatt seg opp, så det er kun en flaske om kvelden av og til. Får smaksprøver og, men merker Ingen forskjell på søvn

Oj, bra du fikk den vekk - det er så himla vondt hvis man ikke får det vekk

Hvordan var natten deres da?
Så flott at amminga fungerer :D syns det er så lettvint jeg :) bare å slenge ut puppen ;)
Skjønner ikke helt hvorfor det tetta seg :/ ammer jo heeeele tiden :P
Natta var OK minus :P opp hver 2-3 time og det er jo greit, men starta dagen 6.20, så da blir det litt lite søvn totalt :/

Idag trillet jeg faktisk en liten tur etter barnehagelevering - i yr! Det var noe nytt :p

Så kom jeg hjem og følte at jeg turte å la henne sove ute, rett utenfor stuevinduet. Parkerte henne og så begynte det å pøøøsregne. Stod under tak, men regnet sidelengs omtrent så traff vogna. OG.. gjett hvem som våkna?
Sukk... Og nå skal hun sove og hyyyyyyler. Jeg gir flaske, nam nam, ble fornøyd. Helt til hun er mett, da skal hun skravle. Men er trøtt som fy, da.

Tror kanskje ikke den er så gammel, den salongen. Hun jeg går til er veldig veldig flink! Blir alltid fornøyd når jeg har vært hos henne :)
Okei så bra dA:DjEG ER også veldig fornøyd med min. hele familien går der:D

Spiste først to brødskiver. Så kom mannem hjem med innbakte pølser og skolebrød. Hadde vært innom bakern han se! Så jeg er enda stappmett! Du da?
Ohh farlig:D
Hehe så langt har det blitt 2 knekkebrød med ost her...kjenner jeg må ha noe mer:P Det metter ikke et matvrak:P

Back
Topp