Skravletråd

Åå, så typisk at de hadde dratt ned!
Ja vi var for sent ute tydeligvis :P Tar litt tid å komme ut av døra, må kle på og amme først :o Men håper han fikk lov å drikke saften ute da, at de ikke kom å kjefta på han..

Ja vi var for sent ute tydeligvis :P Tar litt tid å komme ut av døra, må kle på og amme først :o Men håper han fikk lov å drikke saften ute da, at de ikke kom å kjefta på han..
Det går sikkert bra :) han får skylde på dere :P

På norsk heter den vel Amelie fra Montmartre - hvis du ikke har sett den, så anbefaler jeg den absolutt. En av få franske filmer jeg faktisk kan se om og om igjen. Ser den står listet under drama, men den er bare søt

Her er det ikke lett å bevege seg uten at han våkner, så lar han sove litt videre :)
Er det den som det er så fin pianosang ifra? Med ho dama på "coveret"? Den står i så fall listet på det aller meste. Sett den på komedie også tror jeg ;)

Er det den som det er så fin pianosang ifra? Med ho dama på "coveret"? Den står i så fall listet på det aller meste. Sett den på komedie også tror jeg ;)
Stemmer nok det ^^ musikken er fra Yann Thiersen, blant favorittene av filmmusikk her i huset :)

Stemmer nok det ^^ musikken er fra Yann Thiersen, blant favorittene av filmmusikk her i huset :)
Har hatt den på "min liste" på netflix lenge, men aldri blitt til at jeg har sett den. Får kanskje se den en gang, da! :)

Ja, det burde du :)

Den er litt spesiell, men liker den jeg da:)
Det er mange spesielle filmer som er bra. :D er veldig glad i Tarantino, de er jo ganske spesielle ;)
Virker som at lillemor er pjusk...
Er litt varm (har ikke tatt temp) og veldig sutrete og selskapssyk. Ho liker helst å ligge i babygymmen alene.. Tar de vaksiner om de er pjuske fra før av?

Back
Topp