Skravletråd

Har vært på fjellklatring med barnevogn :o Mannen har like mye ammetåke som meg, hadde glemt å sende med storebror varm saft og diverse til uteskole i dag.. Kom på det og spurte han om det, men nei han hadde glemt det. Så snuppa og jeg stresser av gårde og inn i skauen, måtte spørre for ante ikke hvor det var :P
Da vi kom frem hadde de gått ned igjen! :o Er det mulig.. Fant han ute i skolegården og ga han termosen med saften i alle fall... Han ble glad for at vi kom.. håper han fikk lov å drikke den :) Kjip følelse å glemme sånne ting! Betyr jo litt for de når alle andre har noe godt :)

Har vært på fjellklatring med barnevogn :eek: Mannen har like mye ammetåke som meg, hadde glemt å sende med storebror varm saft og diverse til uteskole i dag.. Kom på det og spurte han om det, men nei han hadde glemt det. Så snuppa og jeg stresser av gårde og inn i skauen, måtte spørre for ante ikke hvor det var :p
Da vi kom frem hadde de gått ned igjen! :eek: Er det mulig.. Fant han ute i skolegården og ga han termosen med saften i alle fall... Han ble glad for at vi kom.. håper han fikk lov å drikke den :) Kjip følelse å glemme sånne ting! Betyr jo litt for de når alle andre har noe godt :)
Huff ja den er litt lei...men er så lett å glemme sånt.

FALT IKKE pladask for noen av sandalene eller joggeskoene...eneste var de fra superfit, men har ikke råd til de nå .
Nei ikke jeg heller. Disse var søte! Men passer ikke lillegutt :P

4836110163_1.png

Ellers var jo disse greie til storebror eventuelt.. syns ikke de grønne var noe fine, men de hadde blinking da..
4835102652_1.png

eeeeeeeee nei :P
Blæh :(

Må begynne snart her også. Lille hiver seg over puppen 2-3 timer etter en lang kveldsamming. Og spiser så fort (pluss at der kommer mye melk) at han gulper noe sinnsykt etterpå :/ hvis det er pga sult, så må jeg nok bare starte med grøt.

Nei ikke jeg heller. Disse var søte! Men passer ikke lillegutt :p

4836110163_1.png

Ellers var jo disse greie til storebror eventuelt.. syns ikke de grønne var noe fine, men de hadde blinking da..
4835102652_1.png
De rosa var veldig søte. De til storebror de viser der helt greie, men litt kjedelige:P

Har vært på fjellklatring med barnevogn :o Mannen har like mye ammetåke som meg, hadde glemt å sende med storebror varm saft og diverse til uteskole i dag.. Kom på det og spurte han om det, men nei han hadde glemt det. Så snuppa og jeg stresser av gårde og inn i skauen, måtte spørre for ante ikke hvor det var :P
Da vi kom frem hadde de gått ned igjen! :o Er det mulig.. Fant han ute i skolegården og ga han termosen med saften i alle fall... Han ble glad for at vi kom.. håper han fikk lov å drikke den :) Kjip følelse å glemme sånne ting! Betyr jo litt for de når alle andre har noe godt :)
Åå, så typisk at de hadde dratt ned!

Blæh :(

Må begynne snart her også. Lille hiver seg over puppen 2-3 timer etter en lang kveldsamming. Og spiser så fort (pluss at der kommer mye melk) at han gulper noe sinnsykt etterpå :/ hvis det er pga sult, så må jeg nok bare starte med grøt.

Kan ikke skjønne at det skal gjøre noe å begynne nå, de er jo 5 mnd :)

Back
Topp