Hipp hipp til dere ogsåMitt ogGrattis!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hipp hipp til dere ogsåMitt ogGrattis!
![]()
Men om han klarer og reise seg opp ute etter bordet og sånn må hsn vel ha noe på bena?hehe jo...men bør vel ikke ha sko før de kan gå helt?
SåpassJa det hadde vært kjektmin mellomste gjorde det aldri da, begynte å sette seg opp i stedet
![]()
Hehe vi får satse på at du får prøvd dem litt i sommer daHehe, jasikkert unødvendig, men var jo ikke mange kronene
![]()
Ja det er å foretrekke i alle fall. men hadde de ikke et par med lukket tå da?Enig, og tenkte helst lukket tå til en på 2?!
GratulererGullet mitt er 5 mnd i dag![]()
Fint det går braJa tror detMen hun våkna da vi kom hjem så er en stund til hun skal hvile igjen. men det går bra
![]()
Hipp hurra for detGullet mitt er 5 mnd i dag![]()
Vi hadde ikke det. Kun sokker eller barfot om sommer.Men om han klarer og reise seg opp ute etter bordet og sånn må hsn vel ha noe på bena?
OkejVi hadde ikke det. Kun sokker eller barfot om sommer.
Ellers har de jo sånne posetøfler man kan trekke på.
Minst mulig sko er braOkej![]()
Jo men syns ikke de var så veldig fineJa det er å foretrekke i alle fall. men hadde de ikke et par med lukket tå da?
hehe helt enigJo men syns ikke de var så veldig fine![]()
De var finere ja!Disse var søte daMen ikke med i tilbudet
![]()
De var finere ja!
Bre tenkte han kanskje kom til og få vondt av og gå på GrusenMinst mulig sko er braJeg går rundt barfot selv jeg...haha...men ja...litt sko når de har reist seg er jo ikke dødsfarlig
![]()
Helt sykt :OTakk!! Rart å tenke på at de er 5 mnd allerede!!![]()
hva bruker han da, joggesko?mhmmen heller litt mot å bare droppe hele greia. men ønsker jo sandaler da.. særlig til lillegutt, usikker på om storebror egentlig kommer til å bruke det