Vet ikke jeg altså.. Trenger puppen for å sove igjen kanskje.. at jeg er smokk.. hmmmahhh bahh slitsomt da!! Hva vil hun når hun våkner da? Mat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke jeg altså.. Trenger puppen for å sove igjen kanskje.. at jeg er smokk.. hmmmahhh bahh slitsomt da!! Hva vil hun når hun våkner da? Mat?
Er på netflix, jaOk på netflix tro?
Nei, da er nok det best![]()
FALT IKKE pladask for noen av sandalene eller joggeskoene...eneste var de fra superfit, men har ikke råd til de nå .Nei jeg vet ikke helt om vi gidder!
Okei da skal vi få sett denEr på netflix, ja
Den viser Paris slik jeg liker å tenke på byen i tillegg![]()
Huff ja den er litt lei...men er så lett å glemme sånt.Har vært på fjellklatring med barnevognMannen har like mye ammetåke som meg, hadde glemt å sende med storebror varm saft og diverse til uteskole i dag.. Kom på det og spurte han om det, men nei han hadde glemt det. Så snuppa og jeg stresser av gårde og inn i skauen, måtte spørre for ante ikke hvor det var
Da vi kom frem hadde de gått ned igjen!Er det mulig.. Fant han ute i skolegården og ga han termosen med saften i alle fall... Han ble glad for at vi kom.. håper han fikk lov å drikke den
Kjip følelse å glemme sånne ting! Betyr jo litt for de når alle andre har noe godt
![]()
Såpnn ja...kjedelig...trøtt da vel?Vet ikke jeg altså.. Trenger puppen for å sove igjen kanskje.. at jeg er smokk.. hmmm
Nei ikke jeg heller. Disse var søte! Men passer ikke lilleguttFALT IKKE pladask for noen av sandalene eller joggeskoene...eneste var de fra superfit, men har ikke råd til de nå .
Ja fort gjort!Huff ja den er litt lei...men er så lett å glemme sånt.
mhmSåpnn ja...kjedelig...trøtt da vel?
Hehe, jaFins så mye søtt til dem små altså![]()
Blæheeeeeeeee nei![]()
Litt lysere nåblæhh![]()
De rosa var veldig søte. De til storebror de viser der helt greie, men litt kjedeligeNei ikke jeg heller. Disse var søte! Men passer ikke lillegutt
![]()
Ellers var jo disse greie til storebror eventuelt.. syns ikke de grønne var noe fine, men de hadde blinking da..
![]()
Åå, så typisk at de hadde dratt ned!Har vært på fjellklatring med barnevognMannen har like mye ammetåke som meg, hadde glemt å sende med storebror varm saft og diverse til uteskole i dag.. Kom på det og spurte han om det, men nei han hadde glemt det. Så snuppa og jeg stresser av gårde og inn i skauen, måtte spørre for ante ikke hvor det var
![]()
Da vi kom frem hadde de gått ned igjen!Er det mulig.. Fant han ute i skolegården og ga han termosen med saften i alle fall... Han ble glad for at vi kom.. håper han fikk lov å drikke den
Kjip følelse å glemme sånne ting! Betyr jo litt for de når alle andre har noe godt
![]()
legge deg ned å hvile etterpå?
Gjort slikt selv såJa fort gjort!
Enig, og tenkte helst lukket tå til en på 2?!De rosa var veldig søte. De til storebror de viser der helt greie, men litt kjedelige![]()
Blæh
Må begynne snart her også. Lille hiver seg over puppen 2-3 timer etter en lang kveldsamming. Og spiser så fort (pluss at der kommer mye melk) at han gulper noe sinnsykt etterpå :/ hvis det er pga sult, så må jeg nok bare starte med grøt.
Her ogsåLitt lysere nå![]()