Ja vi var for sent ute tydeligvisÅå, så typisk at de hadde dratt ned!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vi var for sent ute tydeligvisÅå, så typisk at de hadde dratt ned!
Ja tror detlegge deg ned å hvile etterpå?
Det går sikkert braJa vi var for sent ute tydeligvisTar litt tid å komme ut av døra, må kle på og amme først
Men håper han fikk lov å drikke saften ute da, at de ikke kom å kjefta på han..
Hipp hipp hippGullet mitt er 5 mnd i dag![]()
GratulererGullet mitt er 5 mnd i dag![]()
hehe jaDet går sikkert brahan får skylde på dere
![]()
Hipp hipp <3Gullet mitt er 5 mnd i dag![]()
Er det den som det er så fin pianosang ifra? Med ho dama på "coveret"? Den står i så fall listet på det aller meste. Sett den på komedie også tror jegPå norsk heter den vel Amelie fra Montmartre - hvis du ikke har sett den, så anbefaler jeg den absolutt. En av få franske filmer jeg faktisk kan se om og om igjen. Ser den står listet under drama, men den er bare søt
Her er det ikke lett å bevege seg uten at han våkner, så lar han sove litt videre![]()
Stemmer nok det ^^ musikken er fra Yann Thiersen, blant favorittene av filmmusikk her i husetEr det den som det er så fin pianosang ifra? Med ho dama på "coveret"? Den står i så fall listet på det aller meste. Sett den på komedie også tror jeg![]()
Har hatt den på "min liste" på netflix lenge, men aldri blitt til at jeg har sett den. Får kanskje se den en gang, da!Stemmer nok det ^^ musikken er fra Yann Thiersen, blant favorittene av filmmusikk her i huset![]()
Hipp hipp hipp![]()
TakkGratulerer![]()
HurraHipp hipp <3![]()
Takk og Hurra for gullet ditt <3Mitt ogGrattis!
![]()
Takk og Hurra for gullet ditt <3
Ja, det burde duHar hatt den på "min liste" på netflix lenge, men aldri blitt til at jeg har sett den. Får kanskje se den en gang, da!![]()
Hurra! Ja rart å tenke på, var så veldig fort!!Mitt ogGrattis!
![]()
Det er mange spesielle filmer som er bra.Ja, det burde du![]()
Den er litt spesiell, men liker den jeg da![]()