Skravletråd

Kan tenke meg det ja! Søsteren min fikk også KS med første - men skal sies at hun var nesten 3uker på overtid, ungen ville ikke ut

Hihi, ja bollekinn er så herlig - og babyvalker på armer og bein :D

Oj! Stakkar dame, det må være forferdelig slitsomt :(

Valker har vi til gode... Passer fortsatt i en del 56 klær. 44 var for stort når ho kom. Og jeg hadde handla inn bare 56, HAUGEVIS med klær :p

Ja det gjør vi:) vi er litt av og på da om vi blir og bo i Norge eller om vi skal flytte over grensa:P hvor i Sverige bor dere da? Behøver ikke svare da:)

Jeg vil gjerne tilbake til Norge igjen. Jeg har for meg at skolen der er bedre, vet ikke hvorfor. Vi bor i Töcksfors!

Ååååååh, den var jammen fin! Så flink du er!
Jeg strikker også litt, i rykk og napp. Strikka hentesett til K. Er så koselig med hjemmestrikket :)
ja den er nydelig<3vel ikke super flink egentlig..ser mye videoer blant annet for hjelp:P

Er ikke så mye brukt i Norge, men i Sverige er det topp 10. Har svensk samboer, så måtte ha ett som passa på begge sider av grensen :)
Så koselig navn! Bruker dere begge navnene?
ah skjønner:D
Bruker i grunn bare Sølvi

Jeg vil gjerne tilbake til Norge igjen. Jeg har for meg at skolen der er bedre, vet ikke hvorfor. Vi bor i Töcksfors!
Ah:)
Har snakket med barn som har gått på skole i Norge og flyttet til Sverige og begynt der, dem ville aldri tilbake til Norge for dem syntes skolen var bedre i sverige:) også er jeg veldig for tanken på at dem får mat på skolen:)

Oj! Stakkar dame, det må være forferdelig slitsomt :(

Valker har vi til gode... Passer fortsatt i en del 56 klær. 44 var for stort når ho kom. Og jeg hadde handla inn bare 56, HAUGEVIS med klær :p
Oj, så greit da :) er så veldig mye søtt til de helt små :)

Min gikk rett på 56, var over 4kg når han endelig kom. Bruker nå 68 og litt trangt noe av det :O

Ah:)
Har snakket med barn som har gått på skole i Norge og flyttet til Sverige og begynt der, dem ville aldri tilbake til Norge for dem syntes skolen var bedre i sverige:) også er jeg veldig for tanken på at dem får mat på skolen:)

Ja, de som går her er veldig fornøyde. Jeg er nok litt hjemmekjær. Er nok lettere å kjøpe hus osv etterhvert her også. Litt andre priser. Hvor vurderer dere da? Om du vil svare :)

Hehe, ja. Handle, spise, av og til bare fordi jeg bar må ha en pølse :O (så noen matvrak?!)

Elsker kosedyrene der og!
Haha ;) pølse er jo faktisk veldig godt:)
Når jeg tenker meg om så har jeg aldri kjøpt et kosedyr på IKEA :O

Ja, de som går her er veldig fornøyde. Jeg er nok litt hjemmekjær. Er nok lettere å kjøpe hus osv etterhvert her også. Litt andre priser. Hvor vurderer dere da? Om du vil svare :)

Det er det:) og barnehage prisene er også helt anderledes :O
Blir i strømstad i så fall:) bor i Halden nå og vil ikke flytte alt for langt unna resten av familien:)

Back
Topp