Skravletråd

Det er det:) og barnehage prisene er også helt anderledes :O
Blir i strømstad i så fall:) bor i Halden nå og vil ikke flytte alt for langt unna resten av familien:)

Ja, det er sant. Men i Sverige får du ikke handle etter jobb før du henter ungen. De er veldig strenge på tidene. Er ene forelderen hjemme fra jobb, må barnet være hjemme også. Vet ikke åssen det gjelder ved sykdom, men om de jobber turnus feks. Det er vel iofs en bra ting, det er veldig mange barn som er unødvendig mye i barnehage syns jeg. Men det er jo opp til hver og en :)
Strömstad er fint! Litt større forhold der enn her ;)

Det er det:) og barnehage prisene er også helt anderledes :O
Blir i strømstad i så fall:) bor i Halden nå og vil ikke flytte alt for langt unna resten av familien:)
Strømstad er gull. :D Tanten min bor der:D

Haha ;) pølse er jo faktisk veldig godt:)
Når jeg tenker meg om så har jeg aldri kjøpt et kosedyr på IKEA :O
Vi har gris, fotball og en krokodille fra ikea:P
Haha gi har også fotballen og en krokodille.

Samt en hel Elefantfamilie :P startet med Pellefant, så mammafant+babyfant og tilslutt en som ikke er lik, som ble adoptofant. Siden vi allerede hadde 4 ble det også en Aktifant (sånn fra skiphop) og en ranglefant bare fordi

Ja, det er sant. Men i Sverige får du ikke handle etter jobb før du henter ungen. De er veldig strenge på tidene. Er ene forelderen hjemme fra jobb, må barnet være hjemme også. Vet ikke åssen det gjelder ved sykdom, men om de jobber turnus feks. Det er vel iofs en bra ting, det er veldig mange barn som er unødvendig mye i barnehage syns jeg. Men det er jo opp til hver og en :)
Strömstad er fint! Litt større forhold der enn her ;)
Det syns jeg er veldig kjekt med Norge at ho kan være i barnehagen selv om jeg har fri, veldig deilig og få vasket leiligheten uten en 4 åring rundt bena som syns det er kjedelig. Ellers så er det vel bedre åpningstider i Sverige, fins vel både kvelds og natt barnehage, vet ikke helt hva jeg syns om natt bghar da:P
Når det ghelder sykdom vet jeg at du kan ha barnet i bgh:)

Haha gi har også fotballen og en krokodille.

Samt en hel Elefantfamilie :p startet med Pellefant, så mammafant+babyfant og tilslutt en som ikke er lik, som ble adoptofant. Siden vi allerede hadde 4 ble det også en Aktifant (sånn fra skiphop) og en ranglefant bare fordi
hahah:D Herlige elefantgjengen:D

Det syns jeg er veldig kjekt med Norge at ho kan være i barnehagen selv om jeg har fri, veldig deilig og få vasket leiligheten uten en 4 åring rundt bena som syns det er kjedelig. Ellers så er det vel bedre åpningstider i Sverige, fins vel både kvelds og natt barnehage, vet ikke helt hva jeg syns om natt bghar da:P
Når det ghelder sykdom vet jeg at du kan ha barnet i bgh:)

Ja, det skjønner jeg! Jeg ser jo hvorfor folk har de i barnehagen mens de er hjemme. Er nok fordi jeg aldri har hatt behovet jeg har litt vanskelig for å se det. Spør meg igjen om fire år ;)

Back
Topp