Så greit. kun flaskeVi sover til 07.30, da er det flaske og søvn igjen![]()
Her sover hun bra, er broren som er morgenfugl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så greit. kun flaskeVi sover til 07.30, da er det flaske og søvn igjen![]()
Det gjør storesøster her, må dra ho ut av senga om morran uansett hvor tidlig og legger segDet er ikke frøkna da, men broren som våknerHun sover i alle fall til 0830 om ikke lenger
Var i Disney humør, ble Maleficent <3Typiskhvem
?
Åh den er braMaleficent![]()
Så greit. kun flaske?
Her sover hun bra, er broren som er morgenfugl![]()
hehe ok.Det gjør storesøster her, må dra ho ut av senga om morran uansett hvor tidlig og legger seg
jaja sånn er det for enkelte. Godt det finnes mme daJa, fikk aldri melk..nå får ho grøt og middag også, da. Men ikke grøt til frokost.
Spent på kontroll hos hs på onsdag
oohh Nice.Var i Disney humør, ble Maleficent <3
Aldri noe gøy med de nei. fått noen reaksjoner på noen tidligereVi skal på torsdag. Skal få vaksine. Jeg gruer meg..![]()
jaja sånn er det for enkelte. Godt det finnes mme da
Hva middager har hun fått?![]()
ParkMhm sant det. Husker ikke hva det heter, men er et spisested der som er så god mat..er kino i samme lokale...vet du?
Aldri noe gøy med de nei. fått noen reaksjoner på noen tidligere?
hehe sweetVeldig! Og etter fem forskjellige fant vi en som passa ho.ente opp med Hipp, etter mye om og med og lite bæsjing...
Ho har fått smake på gulrot og søtpotet/mais. gulrot blir bare spytta ut igjen, søtpotet/mais er bare mmmm mmmm hele tiden![]()
Der er god mat og hyggelig syns jegPark![]()
Nei, ser ikke den og ha fulle dager i bgh når man har fri men et par timer så ho får leka fra seg har ho bare godt avJa, det skjønner jeg! Jeg ser jo hvorfor folk har de i barnehagen mens de er hjemme. Er nok fordi jeg aldri har hatt behovet jeg har litt vanskelig for å se det. Spør meg igjen om fire år![]()
hehe sweetGodt noen fallt i smak til slutt
Glad i grøt da
?
Her gir vi ikke fast føde enda, men nettop blitt 4 mnd også da..
Ja de hyler jo voldsomt. Får jo vondt av de der og da, VELDIG...men går fort over som du sier og er viktigBle trøtt og slapp. Litt høyere kroppstemperatur, men ikke feber. Er gråten som er verst.. Du skjønner at det gjør vondt og kan ikle gjøre noe med detlar seg trøste fort da.
Nei, ser ikke den og ha fulle dager i bgh når man har fri men et par timer så ho får leka fra seg har ho bare godt av![]()