Skravletråd

jaja sånn er det for enkelte. Godt det finnes mme da:D
Hva middager har hun fått?:)

Veldig! Og etter fem forskjellige fant vi en som passa ho. :p ente opp med Hipp, etter mye om og med og lite bæsjing...
Ho har fått smake på gulrot og søtpotet/mais. gulrot blir bare spytta ut igjen, søtpotet/mais er bare mmmm mmmm hele tiden :D

Aldri noe gøy med de nei. fått noen reaksjoner på noen tidligere:)?

Ble trøtt og slapp. Litt høyere kroppstemperatur, men ikke feber. Er gråten som er verst.. Du skjønner at det gjør vondt og kan ikle gjøre noe med det :( lar seg trøste fort da.

Veldig! Og etter fem forskjellige fant vi en som passa ho. :p ente opp med Hipp, etter mye om og med og lite bæsjing...
Ho har fått smake på gulrot og søtpotet/mais. gulrot blir bare spytta ut igjen, søtpotet/mais er bare mmmm mmmm hele tiden :D
hehe sweet:D Godt noen fallt i smak til slutt:D Glad i grøt da:)?
Her gir vi ikke fast føde enda, men nettop blitt 4 mnd også da..

Ja, det skjønner jeg! Jeg ser jo hvorfor folk har de i barnehagen mens de er hjemme. Er nok fordi jeg aldri har hatt behovet jeg har litt vanskelig for å se det. Spør meg igjen om fire år ;)
Nei, ser ikke den og ha fulle dager i bgh når man har fri men et par timer så ho får leka fra seg har ho bare godt av ;)

hehe sweet:D Godt noen fallt i smak til slutt:D Glad i grøt da:)?
Her gir vi ikke fast føde enda, men nettop blitt 4 mnd også da..

Veldig glad i grøt. Får den med banan og mais fra nestle.
Jeg hadde tenkt til å vente, men ho drakk 1,5 liter MME i døgnet...

Ble trøtt og slapp. Litt høyere kroppstemperatur, men ikke feber. Er gråten som er verst.. Du skjønner at det gjør vondt og kan ikle gjøre noe med det :( lar seg trøste fort da.
Ja de hyler jo voldsomt. Får jo vondt av de der og da, VELDIG...men går fort over som du sier og er viktig;)

Back
Topp