Skravletråd

I dag har vi prøvd og vært på badeland med lille, han elsket det så det blir gjort flere ganger:)
Har også testet og spist grøt for første gang idag, det var visst veldig godt :)

Det er jo så godt men ikke så morro og bli dårlig av det da:p

Velkommen:) hatt en fin reise?
Åssen take away?
Her har vi vært på badeland og spist på max:D
Nei klarer liksom ikke stoppe i tide:P
Jeg hadde løvstektallerken, og gutta hamburger
i særp?superland?

I dag har vi prøvd og vært på badeland med lille, han elsket det så det blir gjort flere ganger:)
Har også testet og spist grøt for første gang idag, det var visst veldig godt :)
Så gøy!
hvilken grøt?

Ja det var veldig godt:på blanda det med morsmelk da så smaken ikke skulle bli så ille forandra:)
Så bra det fallt i smak:D

Spent på hva hs sin mening er om evt. oppstart av fast føde her. Guttungen fikk fra han var 5,5 mnd

Så bra det fallt i smak:D

Spent på hva hs sin mening er om evt. oppstart av fast føde her. Guttungen fikk fra han var 5,5 mnd
Hehe veldig:) her sa ho vel at vi sånn smått kunne begynne fra 5 mnd, men han er så interessert i alt vi putter i munn og blir sinna om han ikke får:P

Den har vi også, og er fornøyd...men enig med det du sier om å få ut av ja..men er sjelden hun sovner i den her uansett så
Her skal det veldig mye til at han ikke sovner - så lenge jeg går rundt/er villig til å ta en knebøy eller tre :P og han sover godt i den og - må bare bli flinkere på å lirke ham ut av den :)

Idag har jeg vært full av lort :p ryddet hos kaninpusene. Blir bare pasta til middag... Og kjenner jeg gleder meg til vesle begynner med sportsvogn og er for stor til vognbagen :p Den er så tung med henne oppi nå..!

Men begynner kanskje å bli varmt nok til at jeg kan sette ut bagen først, og bære henne oppi etterpå?
Ajaj, litt av en jobb kan jeg tenke meg :P pasta er godt det da!!

Hmm, har alltid hatt ut baggen, så hatt ungen oppi - får ikke baggen ut og på plass med ham i den, så har bare blitt sånn. Har ikke vært noe problem her i alle fall

Back
Topp