Det er jo så godt men ikke så morro og bli dårlig av det daYes ble for mye i går gitt
VelkommenNå er vi kommet hjem og venter på takeaway mat![]()
Åssen take away?
Her har vi vært på badeland og spist på max
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo så godt men ikke så morro og bli dårlig av det daYes ble for mye i går gitt
VelkommenNå er vi kommet hjem og venter på takeaway mat![]()
Nei klarer liksom ikke stoppe i tideDet er jo så godt men ikke så morro og bli dårlig av det da
Velkommenhatt en fin reise?
Åssen take away?
Her har vi vært på badeland og spist på max![]()
Så gøy!I dag har vi prøvd og vært på badeland med lille, han elsket det så det blir gjort flere ganger
Har også testet og spist grøt for første gang idag, det var visst veldig godt![]()
Å gøttNei klarer liksom ikke stoppe i tide
Jeg hadde løvstektallerken, og gutta hamburger
i særp?superland?
Mild havregrøt fra nestleSå gøy!
hvilken grøt?
ahhh har jeg vært der mon troÅ gøttVi var faktisk i vänersborg syns ikke det i særp er sånn kjempe bra til og være så dyrt
![]()
oki namme nam.Mild havregrøt fra nestle![]()
220 for oss 4ahhh har jeg vært der mon tro
hva koster det der a ?
Ja det var veldig godtoki namme nam.
åhhh mimre.220 for oss 4ellers har du jo tanum men den holder stengt fram til mai
![]()
Så bra det fallt i smakJa det var veldig godtå blanda det med morsmelk da så smaken ikke skulle bli så ille forandra
![]()
Hehe veldigSå bra det fallt i smak
Spent på hva hs sin mening er om evt. oppstart av fast føde her. Guttungen fikk fra han var 5,5 mnd
Ja hatt mye moro deråhhh mimre.<3 Har vært der mye
![]()
Hehe okHehe veldigher sa ho vel at vi sånn smått kunne begynne fra 5 mnd, men han er så interessert i alt vi putter i munn og blir sinna om han ikke får
![]()
hehe sammme herJa hatt mye moro derhehe både på campingen og i badet
![]()
Har ikke tenkt så langt ennåHehe ok
Tenkt å gi han andre ting også?
Her skal det veldig mye til at han ikke sovner - så lenge jeg går rundt/er villig til å ta en knebøy eller treDen har vi også, og er fornøyd...men enig med det du sier om å få ut av ja..men er sjelden hun sovner i den her uansett så
Bra det daTakk for det. Fin hjemreise![]()
Ajaj, litt av en jobb kan jeg tenke megIdag har jeg vært full av lortryddet hos kaninpusene. Blir bare pasta til middag... Og kjenner jeg gleder meg til vesle begynner med sportsvogn og er for stor til vognbagen
Den er så tung med henne oppi nå..!
Men begynner kanskje å bli varmt nok til at jeg kan sette ut bagen først, og bære henne oppi etterpå?