Skravletråd

Hehe, det er jo supert :P her ligger pappan å snorker enda.. Tror jeg skal vekke han :) han reiser 3 dager uka her, så da får han ta lillegutt nå :D
Har fått en ordentlig pappadalt her. Vekker meg først, for mat og bleie, så ligger han mellom oss og prater, snur seg på magen og begynner å prøve å vekke liv i faren :) hender han får litt hjelp av meg og :P

Åhh det var namme ja. Ville ha en liten forandrng hun da.
Lurer fælt på når jeg skal begynne her selv...
Nei det er ikke så greit å vite.. Tenkte fordi hun sov så dårlig på natta, men det har ikke hjulpet særlig mye :P

Bruker ergobaby 360 - veldig fornøyd med den, i går lille sover så godt i den :) ulempen er når du skal ta han ut. Sjelden jeg får det til uten at han våkner igjen :/
Den har vi også, og er fornøyd...men enig med det du sier om å få ut av ja..men er sjelden hun sovner i den her uansett så

Hjem kjære hjem!!:)
Alltid godt å komme hjem...men kjenner jeg savner varmen allerede!!
Her er det ruskevær.
Nå venter vi på takeaway her.

Idag har jeg vært full av lort :p ryddet hos kaninpusene. Blir bare pasta til middag... Og kjenner jeg gleder meg til vesle begynner med sportsvogn og er for stor til vognbagen :p Den er så tung med henne oppi nå..!

Men begynner kanskje å bli varmt nok til at jeg kan sette ut bagen først, og bære henne oppi etterpå?

Ja, ammer :) 5 mnd nå til onsdag, så snart begynner vi med litt fast føde :) da blir det sikkert bedre :)
Ja, det blir nok det:) her har vi også sånne netter, jeg satser på at det blir bedre når han får måltider, han sover ikke bra på kvelden her heller, den gleder jeg meg til jeg får igjen, han sover men skal ha mye pupp/kos

Back
Topp