Skravletråd

Haha, ja. Klassisk og faller for det hver gang.

Skal forsøke å legge ham ned nå. Finner nok fort ut av om d et er mulig
Ja jeg gjør det selv jeg :P haha, får håpe du får lagt han ned så du kan sette deg i sofaen:) er jo lørdag i dag:P da har man lov og slenge bena på bordet ;)

Da skal alt være pakket og klart for avreise i morgen...håper jeg:P
Gleder meg ikke til hjem men:P

Etter et par forsøk, ja :) rakk å se en film.

Våknet nå som vi skulle legge oss - typisk av det lille matvraket mitt :)

Hos dere da?
Så bra:) han har sovet siden klokken 8 men endel amming og en bæsje bleie imellom:P han sover helt klart best når jeg ligger ved siden av så nå sover han godt:)

Så bra:) han har sovet siden klokken 8 men endel amming og en bæsje bleie imellom:P han sover helt klart best når jeg ligger ved siden av så nå sover han godt:)
Koselig med samsoving :)

Bytta bleie siden han likevel var våken, ellers blir det rundt 6 ish

Dere får sove godt - krysser fingrene for det:)

God morgen:) alle sovet godt? Planer for dagen? I dag hr jeg ikke snøring om hva vi skal finne på:P hjemme kose dag kanskje:)

God morgen:) alle sovet godt? Planer for dagen? I dag hr jeg ikke snøring om hva vi skal finne på:P hjemme kose dag kanskje:)
God morgen :) vi er på hytta og koser oss. Lille fant ut at det var morgen 06.20, så er ganske trøtt nå :P

God morgen :) vi er på hytta og koser oss. Lille fant ut at det var morgen 06.20, så er ganske trøtt nå :P
God morgen :)

Våknet for ett kvarter siden, vi. Komisk nok er det pappaen han prøver å vekke :P

Back
Topp