Haha, ja. Klassisk og faller for det hver gang.Det er ofte sånn at det man ikke hr mulighet til frister mest![]()
Skal forsøke å legge ham ned nå. Finner nok fort ut av om d et er mulig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja. Klassisk og faller for det hver gang.Det er ofte sånn at det man ikke hr mulighet til frister mest![]()
Ja jeg gjør det selv jegHaha, ja. Klassisk og faller for det hver gang.
Skal forsøke å legge ham ned nå. Finner nok fort ut av om d et er mulig
Ahh der jaBor i kjærlighetsstiensykehuset
![]()
Dakkar da. ka bæresele har du?Går med poden i bæresele, overtrøtt men vil ikke sove
Åhh det var namme ja. Ville ha en liten forandrng hun da.Prøvde litt banan i kveldsgrøten, da ville hun ha![]()
Spist for mye godt?Jeg er kvalmAkkurat det er selvforskyldt gitt
Bruker ergobaby 360 - veldig fornøyd med den, i går lille sover så godt i denDakkar da. ka bæresele har du?
Der får ha en veldig god tur i morgen! Og velkommen hjem*Da skal alt være pakket og klart for avreise i morgen...håper jeg
Gleder meg ikke til hjem men![]()
Fikk du lagt han ned?Bruker ergobaby 360 - veldig fornøyd med den, i går lille sover så godt i denulempen er når du skal ta han ut. Sjelden jeg får det til uten at han våkner igjen :/
Etter et par forsøk, jaFikk du lagt han ned?
Så braEtter et par forsøk, jarakk å se en film.
Våknet nå som vi skulle legge oss - typisk av det lille matvraket mitt
Hos dere da?
Koselig med samsovingSå brahan har sovet siden klokken 8 men endel amming og en bæsje bleie imellom
han sover helt klart best når jeg ligger ved siden av så nå sover han godt
![]()
TakkKoselig med samsoving
Bytta bleie siden han likevel var våken, ellers blir det rundt 6 ish
Dere får sove godt - krysser fingrene for det![]()
Takker og bukkerTakkdet får dere også gjøre "
![]()
God morgenGod morgenalle sovet godt? Planer for dagen? I dag hr jeg ikke snøring om hva vi skal finne på
hjemme kose dag kanskje
![]()
God morgenGod morgenvi er på hytta og koser oss. Lille fant ut at det var morgen 06.20, så er ganske trøtt nå
![]()
KoseligGod morgenvi er på hytta og koser oss. Lille fant ut at det var morgen 06.20, så er ganske trøtt nå
![]()