Hatt det fint da?ja vi reiser i morgen...da har vi vært 1 uke.
de er fortsatt vonde, men tar smertestillende...det lindrer noe...men konstant ubehag
Håpe det ikker blir alt for ille på flyturen hjem i morgen da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hatt det fint da?ja vi reiser i morgen...da har vi vært 1 uke.
de er fortsatt vonde, men tar smertestillende...det lindrer noe...men konstant ubehag
Fikk listet meg ut, kom ned trappen, dumpet ned i sofaen.. Så sparket det i babycallen. Så påan igjentvitvi
hehe kjøre en avtale på 50/50 av sjokoladen da?Så bra! Har hatt han gitt opp kampen, men himler med øynene hver gang![]()
Vi har kost oss enormt!Hatt det fint da?
Håpe det ikker blir alt for ille på flyturen hjem i morgen da![]()
baaahh den er kjip...good LuckFikk listet meg ut, kom ned trappen, dumpet ned i sofaen.. Så sparket det i babycallen. Så påan igjen![]()
Hehe, takk. Kan se ut til at jeg vil trenge detbaaahh den er kjip...good Luck
Har noe lignende. Er mest jeg som spiser, så alle kan være der så lenge ikke bamsemumsen havner derhehe kjøre en avtale på 50/50 av sjokoladen da?
hehe luring han derHehe, takk. Kan se ut til at jeg vil trenge det![]()
han elsker Bamsemums? hihiHar noe lignende. Er mest jeg som spiser, så alle kan være der så lenge ikke bamsemumsen havner der
Og det er helt ok![]()
Mm spent på om min får det tilNei det har han ikke, men har vurdert kjøpe![]()
Ja hihi. han har løpesykkel her da som hanb mestrer godt og elskerMm spent på om min får det til![]()
Jahehe luring han der
hehe artig. jeg sov visst godt og var lett å leggeJavar visst helt lik, så mamma bare ler ^^
Det er braVi har kost oss enormt!
Håper ikke det nei.
Opplevd masse og vært heldige med væretDet er bra![]()
Ja, skal fikse eget bleievært oppdatering nå??
Åssen gikk det og fly og med varmen og sånn med lille da?Opplevd masse og vært heldige med været
Åssen gikk det og fly og med varmen og sånn med lille da?