Har ser vi harry potterHva gjør dere på i kveld?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ser vi harry potterHva gjør dere på i kveld?![]()
Så deiligNå sover begge søtt her<3
hehe vil ikke sove?Prøver å legge kampkjempen min![]()
Det kan dere jo da ja. Her venter jeg litt til. Skal på kontroll til uken, ser etter det evt.Nei, men tenkte kanskje og prøve med en skje i morgen, han virker veldig interessert i alt vi stopper i munn:
liker orginalenn best...deretter den med melkefyllDen var god, den. Men av sånne Stratosvarianter likte jeg den med nøtter best
Du da?
nr?Har ser vi harry potterellers tror jeg det blir tidlig kvelden kanskje
dere da?
gammel var eldste igjen?Så deiligher skal straks minste legges men eldste sitter og ser film
![]()
Også har jeg et lite håp om at han sover litt bedre på kvelden om han får litt grøt, ammer enormt mye på kvelden og ofte så må jeg ligge i senga fra han legger seg til jeg legger megDet kan dere jo da ja. Her venter jeg litt til. Skal på kontroll til uken, ser etter det evt.
4,5gammel var eldste igjen?
Nr 1nr?
Slapper bare av i grunn. Må pakke i kveld da
Overtrøtt, så ikke helt motivert. Men ser ut til at han sluknet med nesa mot puppen likevelhehe vil ikke sove?
Hvor oppbevarer dere sjokoladen forresten? Mannen ser rart på meg når jeg vil ha den i kjøleskapetliker orginalenn best...deretter den med melkefyll
Lov å håpe på det jaOgså har jeg et lite håp om at han sover litt bedre på kvelden om han får litt grøt, ammer enormt mye på kvelden og ofte så må jeg ligge i senga fra han legger seg til jeg legger meg
HAHAHA din mann er rar kan du hilse fra megHvor oppbevarer dere sjokoladen forresten? Mannen ser rart på meg når jeg vil ha den i kjøleskapet
tvitviOvertrøtt, så ikke helt motivert. Men ser ut til at han sluknet med nesa mot puppen likevelda spørs det om jeg klarer å liste meg ut?
Godt å høre!! Trodde ett øyeblikk at det var normalt å ha den i skapet? :OHAHAHA din mann er rar kan du hilse fra megKJØLESKAP
![]()
ja vi reiser i morgen...da har vi vært 1 uke.Nr 1
Stemmer dere skulle hjem i morgen?
Går det bedre med ørene dine da?
Jeg vet om mange som har det også se vet ikke...men her er vi enige om kjøleskapet heldivis!!Godt å høre!! Trodde ett øyeblikk at det var normalt å ha den i skapet? :O
hihihi ok.
Så bra! Har hatt han gitt opp kampen, men himler med øynene hver gangJeg vet om mange som har det også se vet ikke...men her er vi enige om kjøleskapet heldivis!!